Bilde: Getty Image

Ny rapport fra Byggfakta ute nå - Skole- og helsebygg 2023

Denne gang har vi sett på Skole- og helsebygg.

Rapporten tar for seg registrerte igangsatte prosjekter innen skole- og helsebygg i perioden 2019-2022, samt de planlagt prosjektene for perioden 2023-2025.

Gjennom et dypdykk i Byggfakta sin prosjektdatabase SMART, ser vi på hvordan utviklingen er for skole- og helsebygg. Oversikten kommer i to forskjellige segmenter. Vi ser på den geografiske fordelingen på begge segmenter, hvordan fordeling av prosjekt-typer ser ut, hvilke bedrifter og organisasjoner som er de største og hvordan byggeprosjektene fordeler seg på flere andre måter.

I rapporten lister vi opp de største prosjektene. Vi ser på hvilke typer bygg og entrepriseformer som er mest brukt, kort sagt et øyeblikksbilde over hvordan det har sett ut de siste fire årene og akkurat nå for de tre neste.

Tallgrunnlaget for rapporten er tatt ut fra Byggfakta sin data-base like før årsskifte. Mye kan selvfølgelig skje etter at tallgrunn- laget er innhentet og frem til vi har publisert. Det vi er helt sikre på er at tallene uansett vil endres også fremover, men det gir et bra øyeblikksbilde.

Les mer i vår rapport Skole- og helsebygg 2023. Last den ned gratis HER

Kategorier

Byggfakta har levert prosjektinformasjon til bygg- og anleggsbransjen siden 1969.

Byggfakta AS, er en del av Byggfakta Group, en ledende informasjonsleverandør til den europeiske byggebransjen. Byggfakta AS har som visjon å være den største norske byggenæringens markedskanal for nye forretningsmuligheter. Vi etablere kontakter mellom kjøpere og selgere av produkter og tjenester på det norske bygg- og anleggsmarkedet. Vi skal dermed skape økt effektivitet, kvalitet og lønnsomhet for alle parter.

Byggfakta - Den norske byggenæringens markedskanal for nye forretningsmuligheter.

Tuva Viktoria Tiller

Pressekontakt Marketing Manager 90484347 Byggfakta.no

Velkommen til Byggfakta AS!

Byggfakta AS
Elisabeth Von Hübsches gate 6