Capgemini vinner to Strategic Partner-utmerkelser under Citrix Summit 2018

Capgemini vinner to Strategic Partner-utmerkelser under Citrix Summit 2018

Capgemini har blitt anerkjent av Citrix, med to Strategic Partner-utmerkelser, for sin styrke i å tilby ekspertise innen sluttbrukertransformasjon for sine kunder. Capgemini mottok utmerkelsene under den årlige Citrix Summit 2018 i Anaheim, California.

Capgemini mottok “Most Impactful Cloud Win Award” for å være den leverandøren som var best på systemintegrasjon i 2017.I tillegg ble Capgemini tildelt “2017 Best Overall Geo GSI Performance Award-EMEA” for mest produktiv Citrix Cloud Systems Integrasjon. Prisene begrunnes med teknisk ekspertise, kundeengasjement og en langvarig relasjon til Citrix.

Jean-Philippe Bol, leder for Cloud Infrastructure Services Strategic Business Unit og medlem av Group Executive Committee ved Capgemini sa,“Vi er glade for å motta to prestisjetunge utmerkelser fra Citrix i år. Disse utmerkelsene anerkjenner virkelig Capgeminis innovative, fleksible og kostnadseffektive tjenester som transformerer sluttbrukeropplevelser over hele verden.”

Andrea Dossena, senior direktør i EMEA Enterprise Partners,Citrix sa,Vi er glade for kunne anerkjenne Capgeminis fremragende tjenester og ser frem til å fortsette det vellykkede samarbeidet i fremtiden.

Strategic Partner-utmerkelsene av Citrix anerkjenner innovasjon innen arbeidsplassmobilitet, nettverksbygging, sikkerhet og sky-tjenester til leverandørene i partnernettverket. Tidligere har Capgemini blitt anerkjent for” My Workspace”-tjenester ”Trailblazer”-utmerkelsen under Citrix Summi t2017.

Som en global leder innen konsulent- og teknologitjenester og digital transformasjon er Capgemini i forkant av innovasjon gjennom å hjelpe kundene å realisere muligheter innen skytjenester, digitalisering og plattformsløsninger. Med 50 års erfaring og dyp bransjeekspertise gjør Capgemini kundene i stand til å realisere sine ambisjoner innenfor et spekter av tjenester som spenner fra strategi til operasjonalisering. Capgemini er overbevist om at forretningsverdien av teknologi skapes av og gjennom mennesker. Capgemini er et multikulturelt selskap med 200 000 ansatte i over 40 land. I 2017 rapporterte konsernet en omsetning på 12,8 milliarder Euro.

Besøk oss på www.capgemini.com. People matter, results count.

GSI: Global Systems Integrator