INFINITUM Beach Club kåret til Europas beste ved World Travel Awards

INFINITUM Beach Club kåret til Europas beste ved World Travel Awards

INFINITUM, det eksklusive golf-, livsstils- og eiendomsanlegget på Costa Daurada i Spania, har cementert sin status som Katalonias fremste livsstilsanlegg ved å vinne førsteplassen i kategorien 'Europas beste strandklubb' ved den prestisjetunge World Travel Awards.

Beliggende kun 10 kilometer fra den vakre byen Tarragona og en times kjøring fra Barcelona, har INFINITUM Beach Club en nydelig beliggenhet med Middelhavet som bakteppe.

Med åtte svømmebassenger er det det perfekte stedet å slappe av i en skjult ro bak majestetiske furutrær som omgir de gyldne strendene på Platja Llarga. Signe-bassenget er reservert utelukkende for voksne og gir en fredelig og barnefri atmosfære, mens gjester ved det nye Pura-bassenget kan nyte det beste innen velvære og avslapning med hengekøyer og vennlig betjening.

Klubbens to uendelighetsbassenger tilbyr noen av de beste utsiktene over Middelhavet, og barna blir ivaretatt i familieområdet, slik at foreldrene kan slappe av komfortabelt på Beach Club's solsenger i bassenget.

Besøkende kan nyte lokal gastronomi på restauranten Flamma Beach Foodhouse, som tilbyr fantastisk havutsikt. Ved Gusto kan Beach Club-gjester nyte bassengkantmat og smakfulle tapas, mens Pura-bassenget serverer sunne salatretter laget av lokale råvarer.

World Travel Awards anerkjenner, belønner og feirer fremragende prestasjoner innen alle sektorer av reise- og turistbransjen på verdensbasis og gir den høyeste anerkjennelsen ved å vinne bransjens ultimate 'gullstandard'. Årets prisutdeling fant sted 1. oktober, der INFINITUM Beach Club ble en del av en rekke vinnere som ble kunngjort på Hilton Mallorca Galatzo, Spania.

Agustín García Pascual, Chief Business Officer i INFINITUM, uttalte: "At vår Beach Club har vunnet denne mest prestisjetunge prisen er flotte nyheter for INFINITUM mens vi fortsetter å bygge for fremtiden på et av Europas mest spennende feriesteder.

"Variasjonen som tilbys, med våre åtte svømmebassenger for både voksne og barn på Beach Club, gjør det til det perfekte stedet for alle å nyte med fantastisk utsikt over Middelhavet."

Markedsdirektør Raquel Sarmiento Garcia la til: "Denne prisen er en anerkjennelse for all innsatsen teamet i INFINITUM har lagt ned for å gjøre Beach Club til Europas beste. Vi er veldig stolte av å markere et nytt kapittel så positivt i INFINITUMs historie.

INFINITUM er kjent for sine tre eksepsjonelle golfbaner, der Lakes-banen nylig arrangerte ISPS Handa Championship i Spania - en del av DP World Tour-planen for 2022 - før den gjennomgikk et omfattende oppussingsprogram som inkluderte gjenlegging av fairways med den mer bærekraftige Bermuda Tifway 419-turfen.

Lakes-banen suppleres perfekt av Hills-banen, som tilbyr enestående utsikt over kysten, og den pittoreske ni-hulls Ruins-banen. Anleggets rykte som tre ganger vinner av 'Europas beste golfanlegg' ved World Golf Awards har også gitt dem jevnlige vertskapsoppdrag for DP World Tour's Final Stage Qualifying School.

Samtidig ligger et imponerende utvalg BREEAM-sertifiserte, høykvalitetshjem innen gangavstand fra alt du trenger for å leve luksuriøst ved Catalonias vakre kyst. Disse eiendommene kommer i en rekke størrelser og stiler, så uansett hva du leter etter, venter det perfekte hjemmet.

Facebook: @INFINITUMGolfTwitter: @INFINITUMGolfInstagram: @infinitumgolfYouTube: Infinitum Living

REDIGERINGSMERKNADER

Beliggende 100 km sør for Barcelona i Costa Daurada, er Infinitum Europas nyeste livsstilsanlegg som presenterer mesterskaps golfanlegg, moderne gastronomi, en moderne strandklubb med uovertrufne fasiliteter og skreddersydde kulturelle aktiviteter.

Med sin naturskjønnhet skaper Infinitum en rolig og fredelig atmosfære som har en fundamental innvirkning på gjestenes velvære gjennom sin dedikasjon til kundeservice. Infinitum er annerledes enn andre golfanlegg i Europa, en opplevelse som skal huskes og en livsstil å strebe etter. Infinitum Golf viser frem tre enestående golfbaner, hver med sin egen særegne design og oppsett. Navngitt som 'Europas beste golfanlegg' i 2019, 2020 og 2021, har deres prisbelønte fasiliteter vært vertskap for DP World Tour's (tidligere European Tour) Qualifying School Final Stage, med ubestridelige forhold, med rullende fairwayer og bølgende greener, supplert med spektakulær utsikt over Middelhavet.

Golfbanene suppleres med to toppmoderne klubbhus, designet geografisk for å illustrere regionens pustende utsikt, i tillegg til moderne treningsfasiliteter, en fullt utstyrt Pro Shop og et skreddersydd treningsstudio. Feriestedet har også en av de fineste strandklubbene i Spania, bestående av åtte svømmebassenger, hver med sin egen sjarm og personlighet, en strandbar og en av regionens beste restauranter, Flamma. Plassert blant en furuskog og over Playa Larga, presenterer Beach Club en unik opplevelse med spektakulær utsikt over Middelhavet, og tilbyr en rolig og fredelig atmosfære å slappe av i. Fire nye eksklusive spisesteder; Flamma, Gusto, The Lakehouse og Terra; har blitt lansert, med Tarragonas beste gastronomi, med førsteklasses service, og viser de fineste lokale produktene, utviklet for en sofistikert smak.

Forpliktet til både inkludering og bærekraft har Infinitum gått foran som det første golfanlegget i Spania som har signert The R&A's Women in Golf Charter, og mottok også GEO-sertifiseringen for andre gang i 2021. Selv om feriestedets 'miljøførst'-strategi gjennomsyrer det hele, er Lakes-golfbanen spesielt anerkjent for sitt arbeid med bevaring som en sertifisert Golf Audubon International Signature Sanctuary.

For mediehenvendelser, vennligst kontakt:

Alex Narey

The Azalea Group