Hotel Terra Dominicata, Priorat

Oppdag ni fantastiske hoteller i Catalonia som er innkapslet i naturen.

Mas Salagros Eco Resort

Det første 100% miljøvennlige hotellet på halvøya, kun 20 minutter fra Barcelona. Mas Salagros oppfyller standardene som er fastsatt i europeiske forskrifter om bærekraft, inkludert byggematerialer, energieffektivitet og avfallshåndtering. På Mas Salagros finner du alt fra øko-vennlige fasiliteter til sesongbaserte, lokale ingredienser på restauranten.

Xalet de Prades https://www.xaletdeprades.com/

Xalet de Prades er et landlig kompleks dannet av en gruppe 100% økologiske overnattingssteder i naturparken Pradesfjellene.

Can Cuch https://www.hotelcancuch.com/

Hotel Can Cuch ligger i et catalansk landhus fra før det 10. århundre med elleve rom fylt av luksus, magi og sjarm blant holly eik skoger. Det er et eksklusivt etablissement skjult bort i Montseny naturreservat, femti minutter fra Barcelona, og spesialiserer seg på å organisere arrangementer, konvensjoner, kongresser, møter, seminarer og insentiver og teambuilding-programmer.

Mas de la Sala https://www.masdelasala.com/

Hotelrestauranten Mas de la Sala har sine røtter i familiens eiendom fra det tolvte århundre, i Sallent, i hjertet av Catalonia og noen få kilometer fra Manresa og Barcelona. Hotelrestauranten ligger midt i UNESCOs verdensgeopark i Sentral-Catalonia.

Món Sant Benet https://monstbenet.com/

Bygget rundt klosteret Sant Benet de Bages i en vakker naturlig setting, er Món Sant Benet et kompleks som, i tillegg til det middelalderske klosteret, inkluderer et hotell, en restaurant, et mat- og vitenskapssenter, samt 18 møterom.

Monestir de les Avellanes Ecoresort http://www.monestirdelesavellanes.com/

Det ligger i regionen La Noguera i et område med spektakulær naturskjønnhet og omgitt av innsjøer og fjell i El Montsec. Det har 37 innbydende rom med utsikt, 14 celler og åtte møterom med naturlig lys.

Vall de Núria https://www.valldenuria.cat/

Beliggende i Pyreneene i Girona, står dette sjarmerende trestjerners hotellet i en spektakulær setting av stor naturskjønnhet. Dette ikoniske, autentiske, innbydende og fredelige etablissementet tilbyr en utmerket service for små og mellomstore bedriftsgrupper, aktiviteter om sommeren og vinteren, møterom, et skianlegg - alt i et fjellandskap med topper på nesten 3 000 meter.

Terra Dominicata https://www.terradominicata.com/

Midt i naturparken Montsant, på et meget spesielt sted, grunnla kartusermunkene sitt kloster, som nå er et hotell omgitt av natur og opplevelser. Gården der munkene arbeidet ble renovert, og eiendommen produserer sin egen vin i hotellets kjeller. Det har 26 rom og møterom for å feire arrangementer av alle slag og fordype seg i områdets landskap, ro og gastronomi.

Montanyà Hotel & Lodge https://www.montanyahotel.com/en/

Bygget i en tradisjonell fjellstil, med bruk av tre og naturstein, er det 4-stjerners Montanyà Resort i naturparken Montseny, en biosfærereservat mindre enn en time fra Barcelona og 15 minutter fra Vic. Perfekt for reisende som søker fred og ro i vakker naturlig omgivelse.