Legg til komplette BYOM-funksjoner i rommet ved å integrere TOGGLE med din Barco ClickShare enhet til et hvilket som helst videokonferansesystem.

Inogeni's TOGGLE USB 3.0 Switcher + Barco ClickShare

Nå kan du oppnå BYOM-funksjoner ved å integrere TOGGLE med din Barco ClickShare enhet, og et hvilket som helst videokonferansesystem.

Det stadig høyere kravet til raske og produktive videokonferanser gjør at ingen har råd til å begrense rask og enkel tilgang til utstyr. En gjest eller kollega må enkelt kunne ta i bruk sin egen bærbare datamaskin, Teams eller et annet videokonferansesystem (f.eks. Webex eller Zoom Rooms), og raskt ta kontroll over rommets kameraer, mikrofoner og høyttalere.

I dagens verden har problemer med utstyr og plattformer blitt mer tydelige. Bring Your Own Device (BYOD) og Bring Your Own Meeting (BYOM) oppsett kan ha blitt de nye normene. Imidlertid er tekniske feil fortsatt svært vanlige. Dette reduserer kvaliteten, effektiviteten og den totale opplevelsen av både samarbeid og læring.

INOGENI'S TOGGLE koblet til et Barco ClickShare-system muliggjør stor møtefleksibilitet

Trådløse konferanse- og presentasjonssystemer, som BARCOs ClickShare Conference (CX-20, CX-30 og CX-50), tilbyr en problemfri måte å forbedre møte-, samarbeids- og læringsmiljø for deltakerne. Brukere kan enkelt koble enhetene sine til systemet uten hodebry (plug & play), noe som gjør BYOD til en lek.

Men for å bytte systemet til det bærbare videokonferansesystemet, trenger du Inogeni sin TOGGLE. Dette trenger du for å overføre alle USB-enheter til den bærbare datamaskinen via Barco ClickShare.

Mulighet for å koble til flere kameraer i rommet

TOGGLE kan også øke antall kameraer i rommet (med SHARE2U-mikseren eller CAM300-videokameravelgeren) eller andre aktive USB-enheter, som høyttalere, for en mer engasjerende BYOM/BYOD-opplevelse.

Samarbeid mellom eksempelvis lærere og studenter krever integrering av flere kameraer. Bruken av flere enheter og komplekse oppsett betyr at konferanse- og presentasjonssystemer krever et AV-arsenal for å gjøre hver opplevelse sømløs og oppslukende. Dette er grunnen til at INOGENI har utviklet og testet alle produktene sine for å være kompatible med ClickShare-systemet, så vel som andre videokonferansesystemer og kameraer.

CBK er den ledende distributøren av helhetlige infrastruktur- og AV-løsninger i Norden. Vårt lederskap er basert på en unik forpliktelse overfor forhandlere som ønsker å levere ekstra verdi til sine kunder. Vi spiller våre kunder gode, slik at de foretrekkes som forhandler. Det gjør vi ved å skille oss ut på nøkkelområder: Vi er den mest kompetente og faglig oppdaterte distributøren og hjelper våre kunder å se inn i framtiden. Vi er best på å sette sammen en helhetlig og riktig løsning – slik at forhandleren kan levere på sine kunders behov. Vår serviceinnstilling er i særklasse. Dette får vi til fordi relasjonen til hver kunde står i sentrum for alt vi gjør.

Press contact CMO CBK Group + 47 41 42 69 26 LinkedIn