CBK Group inngår samarbeid med FSP Group, en globalt ledende strømforsyningsprodusent.

Ny UPS leverandør hos CBK Distribusjon!

Taiwanske FSP group er en ledende produsent av UPSer (Uninterruptible Power Systems), og tilbyr trygge, stabile løsninger for alle behov. Fra de minste nettverksprodukter til massive datasentre, sørger FSP group for optimal strømbeskyttelse, slik at du kan føle deg trygg uansett hva slags installasjon du har.

Med en UPS trenger du aldri bekymre deg for plutselige strømbrudd eller spenningsvariasjoner. Det hjelper også til med å eliminere forstyrrende elektrisk støy som kan ødelegge utstyret ditt.

CBK Group, med kontorer i Norge, Sverige og Finland er stolte over å tilby hele FSP groups portefølje av UPS-er. Disse kraftige enhetene leveres med en rekke funksjoner som gir pålitelig backup-strøm til nettverksrom, serverrom eller til og med ditt hjemmekontor. Med tower-og rackmodeller som spenner fra 400VA til hele 10,000VA, finnes det en UPS for alle behov.

FSP har europeisk hovedkontor i Tyskland, slik at vareleveranser, support og eventuelle garantiærender tas hånd om på en rask og effektiv måte.

CBK er den ledende distributøren av helhetlige infrastruktur- og AV-løsninger i Norden. Vårt lederskap er basert på en unik forpliktelse overfor forhandlere som ønsker å levere ekstra verdi til sine kunder. Vi spiller våre kunder gode, slik at de foretrekkes som forhandler. Det gjør vi ved å skille oss ut på nøkkelområder: Vi er den mest kompetente og faglig oppdaterte distributøren og hjelper våre kunder å se inn i framtiden. Vi er best på å sette sammen en helhetlig og riktig løsning – slik at forhandleren kan levere på sine kunders behov. Vår serviceinnstilling er i særklasse. Dette får vi til fordi relasjonen til hver kunde står i sentrum for alt vi gjør.

Press contact CMO CBK Group + 47 41 42 69 26 LinkedIn