Gå videre til innhold
Clarion Hotels sine medarbeidere forteller sine historier i kampanjen #WeAreClarion

Clarions ansatte lengter etter gjestene

Den 17 februar re-lanserer Clarion Hotels sin #WeAreClarion kampanje. Dette er en kampanje som omfatter det Clarion Hotels står for, mangfold, passion og service. I kampanjen viser Clarion Hotels stolt frem sine medarbeidere som gjennom denne tøffe perioden har bidratt til at våre gjester og kunder har fått den beste opplevelsen under deres opphold.

Kampanjen består av ulike filmer med våre medarbeidere i sentrum. De forteller hva Clarion Hotel betyr for de og hva de brenner for. Reiselivsbransjen har vært spesielt utsatt under Covid-19 pandemien og passion, mangfold og service har vært viktigere enn noensinne for å komme seg gjennom denne perioden på best mulig måte. Clarion Hotel sin visjon er å øke livskvaliteten til våre gjester og medarbeidere, noe som har vært viktigere enn noen gang det siste året.

- Hotell og restauranter står årlig for tusentalls arbeidsplasser og er en viktig arbeidsgiver i samfunnet. For mange unge representerer bransjen det første steget inn i arbeidslivet. I Clarion Hotel står medarbeiderne i sentrum, og alle brenner for og elsker sine yrkesroller. Mye kan gjøres digitalt, men riktig genuin service må oppleves. Vi gleder oss alle til den tiden vi får ønske våre gjester tilbake igjen, sier Jannica Landmark-Rosén, Director of Operations Clarion Hotel Norge.

Vi ser frem til å kunne ta i mot gjester og kunder med åpne armer, når verden er klar igjen. Vi skal, som før, møte dere med energi, mot og begeistring.

Clarion i Norge har utviklet kampanjen i samarbeid med med Frederic Esnaul, Eskil Bjørshol og Siri Løining.

Kampanjen skal gå i Sverige, Finland og Danmark i samme periode.

Kategorier

Clarion Hotel The Hub har Oslos beste beliggenhet, rett ved Oslo S og Jernbanetorget med 810 toppmoderne hotellrom, 22 møtelokaler i ulike størrelser, moderne fitness- og velværeavdeling, takåker og 3 unike bar- og restaurantkonsepter.

Et pulserende samlingssted med en touch av Oslo og en hub for møter mellom mennesker - preget av lokale smaker, design og kunst.

Clarion Hotel The Hub har Oslos beste beliggenhet, rett ved Oslo S og Jernbanetorget med 810 toppmoderne hotellrom, 22 møtelokaler i ulike størrelser, moderne fitness- og velværeavdeling, takåker og 3 unike bar- og restaurantkonsepter

Clarion Hotel The Hub
    Biskop Gunnerusgt. 3