Endelig høykvalitetsmaling hos Clas Ohlson!

Clas Ohlson lanserer endelig maling i sine butikker, etter ønske fra kundene. Med dette tilbudet vil det bli langt lettere å få tak i høykvalitetsmaling i sentrale strøk og på kjøpesentre. Systemet består av maling til vegg, tak, interiør og radiatorer. Malingen er ferdigblandet og kommer i 17 veggfarger og 12 interiørfarger.

I tillegg finnes kvistlakk, sparkel og ellers det meste man trenger for å få malingsjobben gjort. At fargene er ferdigblandet gjør det mulig å tilby maling i øvre kvalitetssjiktet til en veldig hyggelig pris. Malingen har gjennomgått omfattende testing. Det endelige produktet ble testet mot konkurrerende produkter i en lab-test, der man målte hvithet, dekkevne, konsistens, osv. Valgte produkt leverte gode resultater på alle parametere. Malingen inneholder kun ingredienser som man finner i maling av høy kvalitet og produksjonsmetoder. Den gulner ikke da den inneholder Titandioxid, et stoff man også finner i solkremer. Malingen er miljøsertifisert.

Priseksempler: Veggmaling 3 liter 199,-, takmaling 3 liter 149,-, Interiørmaling 1 liter 139,-, lettsparkel 3 liter 79,-, Malervask 1 liter 39,-

For produktprøver ta kontakt med kommunikasjonsrådgiver Camilla Tully tlf. 94514978, camilla.tully@clasohlson.no

• Kunst

• multimedia
  • fritid

Det lille postordrefirmaet, grunnlagt av Clas Ohlson i 1918, har blitt en vellykket europeisk retailkjede. Hver eneste dag hjelper de approx. 4 000 ansatte, i Sverige, Norge, Finland, Storbritannia og Kina, kunder med å finne løsninger som passer deres hjemmeprosjekter.
Vår lidenskap for fiffige produkter viser seg i alt vi gjør. Det er en arv fra vår grunnlegger, som tilbrakte mange netter med å klekke ut smarte løsninger på hverdagslige problemer. Vår sanne interesse for å finne pålitelige og smarte produkter er en av årsakene til hvorfor vi har lyktes hvert år siden oppstarten.
Vår bedriftskultur preges av den spesielle Clas Ohlson-ånden, som kommer til syne gjennom vår ansvarsfølelse, lagånd, gjensidig respekt og åpenhet rundt utveksling av tanker og ideer. Vi bryr oss om kundene, de ansatte og samfunnet i sin helhet. Lav personalutskifting, gode resultater i spørreundersøkelser blant de ansatte og kundeservice, som gjentatte ganger har fått priser, er resultater av vår grunnleggers filosofi.