ComAround-bloggerne har nå 15 000 lesere hver måned

Besøkende på ComAround-blogger

Vi på ComAround har siden september i fjor arbeidet aktivt med å skrive kunnskaps- og nyhetsartikler om den ”digitale verden”. Vi publiserer disse på vår ComAround-blogg som finnes på svensk, norsk og engelsk. Det er svært gledelig at vi på kort tid har gått fra noen hundre lesere til at vi nå, sist i mars, passerte 15 000 besøkende på én måned. Her finner du vår blogg: http://comaroundnorway.wordpress.com/

På nuværende tidpunkt er der publiceret 33 artikler på hvert sprog, og der kommer hele tiden nye til. Vi, der skriver på bloggen, arbejder inden for forskellige områder på ComAround, og du kan se mere om, hvem vi er, på bloggen.

At vi har en tjeneste, som fungerer godt og kan betale sig for kunderne har vi vidst længe, men den største udfordring er at få flere enkeltpersoner og virksomheder i Sverige og internationalt til at opdage vores særdeles effektive supporttjeneste, så det er derfor vigtigt at sprede budskabet og Content Marketing som koncept, fortæller Per Strand, Executive Vice President hos ComAround. Vi er stadig på et tidligt stadie i dette arbejde, men vi har en absolut positiv fornemmelse, og alle tal peger i den rigtige retning. En grundforudsætning for at lykkes er det store arbejde, vi lægger for dagen ved at udarbejde kvalitativt og relevant indhold.

Mange af de artikler, vi udarbejder, har forbindelse til og understøttes også af færdige vejledninger i både vores free- og premiumversioner af ComAround Self Service.

Vores svenske blog stod for den største stigning i antal besøg i marts, som nåede 6.000 besøgene i løbet af en måned. Vores engelske blog har ca. 8.000 besøgene pr. måned og er også som den norske på vej opad. Vi er rigtig glade for, at flere og flere læsere er aktive og kommenterer artiklerne.

Her er vores seneste 10 blogartikler:

iPhone-apper – Topp 9 foto

Introduksjon til den nye iPad 3 – utseende – hastighet – skjerm – pris

Du er verdt 125 dollar for Facebook

Derfor skal du gå til skynet – 5 grunner

Facebook Timeline for bedrifter i 2012

Internett-geriljaens nye supervåpen

Zero Level-support – en introduksjon og veiledning

Aakash ubislate 7+ Et utrolig billig nettbrett

#opmegaupload

Trojaner i Android Market

Vi håber, at du vil følge vores voksende blog. Du kan finde mange intressante og gode tips her! http://comaroundnorway.wordpress.com/