Årets nomineringer i Self Service Awards 2010

Self Service Awards er en årlig utmerkelse for de bedriftene og organisasjonene som lykkes best med å støtte og effektivisere supportarbeidet gjennom nettbasert selvbetjening.

ComAround har over 20 års erfaring med selvbetjening. Vi vil nå løfte frem de bedriftene som har lykkes best med å bruke nettbasert selvbetjening som støtte for å nå sine overordnede mål og langsiktige strategier, samt integrert nettbasert selvbetjening i øvrige supportrutiner. Derfor starter ComAround nå den årlige utmerkelsen Self Service Awards. Gjennom denne utmerkelsen håper vi å kunne inspirere til og øke kunnskapen rundt nytten med nettbasert selvbetjening samt å vise til suksessfaktorer og gode eksempler.

De nominerte er basert på 462 bedrifter og organisasjoner i ulike bransjer både i privat og offentlig sektor som bruker ComArounds supportplattform ComAround Self Service™ internt mot sine ansatte eller eksternt mot kundene. Evalueringen er basert på prestasjonene i 2010 og er delt inn i fire kategorier. Vinnerne kunngjøres den 7. desember.

Juryen består av fire medlemmer fra ComAround. Sammen har de mer enn 40 års erfaring innen supportområdet.

Dette er årets nomineringer:

Årets nykommer:Net1, Norwegian Air Shuttle ASA, Volvofinans Bank ABÅrets strategiske internsupport:Lantmäteriet, Malmö Stad, Svenska Röda KorsetÅrets strategiska kundsupport:Ahlsell Sverige AB, Mälardalens högskola, Net1Årets migrering:Anticimex, Eskilstuna kommun, GöLiSka IT

Hvis du ønsker mer informasjon, kan du kontakte:

Lotta Wiklund
juryformann, Self Service Awards 2010, ComAround
lotta.w@comaround.se
Tel/mob: +46 (0)8 580 886 39

• Økonomi, finans

• self service awards
  • våre kunder

Om oss

ComAround er markedsledende på tjenester for nettbasert selvbetjening. I mer enn tjue år har vi utviklet smarte tjenester som gjør at alle som sitter foran dataskjermen raskt og enkelt kan løse sine problemer online. Bedrifter i over 130 land reduserer supportkostnadene og yter bedre service ved at de døgnet rundt, hele året, bruker ComAround Self Service™. Blant våre kunder finner vi bedrifter som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia, IKEA samt et hundretall mindre bedrifter.

David Aadne

Country Manager +47(0)93269280