Gå videre til innhold
Daglig leder i Conta, Jan-Tore Holen og kommersiell leder Are Vittersø. Foto: Conta og Trygve Indrelid.

Etablerer kontor i Oslo

Ålesundsbedriften Conta henter inn netthandelsprofil fra Schibsted og etablerer samtidig et nytt Oslokontor.

Are Vittersø går fra tidligere stilling som Norgessjef i Prisjakt, til kommersiell leder i Conta.

– Vi er veldig glad for at vi har fått med Are på laget. Han har vist imponerende resultater i Prisjakt, og vi har troen på at han kan være med å hjelpe Conta å nå nye høyder, forteller daglig leder i Conta, Jan-Tore Holen.

Are Vittersø har en bachelorgrad i Interactive media production fra Bournemouth University, og har stor kompetanse innen digital strategi og markedsføring, forretningsstrategi og ikke minst salg.

Etter syv år i Prisjakt, der han var med på å bygge opp det som nå er Norges største prissammenligningstjeneste, skal Vittersø nå fokusere på å bygge opp en salgsavdeling i Conta.

– Etter så mange år, så er det klart man har blandede følelser når man tar steget over i en ny bedrift, og ikke minst en ny bransje. Samtidig så føles timingen veldig rett for min del. Conta tikket av alle boksene, så da Jan-Tore tok kontakt var valget egentlig veldig enkelt.

For både Conta og Are, er er det viktig å gjøre hverdagen til folk enklere.

– Jeg har hele tiden brent for å forenkle hverdagen til folk, det var noe vi jobbet mye med i Prisjakt, og her er jo Conta en ekstremt god match. Samtidig så er jeg veldig glad i alt som utfordrer det tradisjonelle, og regnskapsbransjen er på vei inn i en helt ny fase, og den er det veldig spennende å kunne være med på å forme videre.

Uten fjell og fjord

Conta har fra før hovedkontor i Ålesund og et utviklerkontor i Stavanger. Are Vittersø blir dermed den første som holder til på det nyetablerte Oslokontoret.

– Dette er jo et tydelig tegn på at Conta vokser, og det er selvfølgelig gøy å være med på. Det å bygge opp et nytt kontor er noe av det morsomste som finnes. Det er en herlig balanse om å finne rett mennesker og å skape en kultur som gjenspeiler det fantastiske miljøet som allerede er i Ålesund – bare uten fjell og fjord, sier Are.

Nyansettelsen er starten på en Osloavdeling, og planen er at avdelingen skal vokse i løpet av året.

– Planen er jo at vi skal etablere en god salgsavdeling, så det kommer til å komme ut flere stillinger i løpet av året, forteller Jan-Tore Holen.

SE OGSÅ: Free invoicing software

Emner

Conta lager tjenester som gjør arbeidshverdagen til næringsdrivende enklere, enten de skal sende faktura, føre regnskap eller gjøre andre administrative oppgaver. Vi forenkler det å drive bedrift, slik at kundene våre kan fokusere på det de kan best.

Marte Vasbotten

Pressekontakt Markedsfører 958 652 46

Conta gjør arbeidshverdagen din enklere

Conta lager tjenester som gjør arbeidshverdagen til næringsdrivende enklere, enten de skal sende faktura, føre regnskap eller gjøre andre administrative oppgaver. Vår visjon er å gjøre det enklere å starte opp firma i Norge og administrere det.

Conta AS
Brusdalsvegen 222C