Superraskt oppgjør: Conta tilbyr nå fakturasalg direkte i fakturaprogrammet

Superraskt oppgjør: Conta tilbyr nå fakturasalg direkte i fakturaprogrammet

Conta tilbyr nå Superraskt oppgjør direkte i fakturaprogrammet i samarbeid med Easybank.

Conta og Easybank har inngått et samarbeid om en ny tjeneste, Superraskt oppgjør, som tilbyr fakturasalg. Vanligvis når du sender en faktura direkte til kunden må du vente på at betalingen skal komme inn på konto. Dette er en tjeneste som kan bidra til at bedrifter får bedre likviditet ved å få penger raskt på konto.

– Har du lagt ut penger for materiale, lønn til ansatte og andre driftskostnader, er det en risiko at kunden betaler sent eller ikke i det hele tatt. Ved å velge Superraskt oppgjør når du sender fakturaen fjerner du ventetiden og risikoen, og du får pengene på konto med en gang, sier daglig leder i Conta Jan-Tore Holen.

Jan-Tore Holen daglig leder i Conta og Oddbjørn Berentsen, administrerende direktør i Easybank.

Enkelt og Superraskt
Når fakturaen er laget i Conta og du skal sende den, kan du velge å selge den til Easybank ved å trykke på Superraskt oppgjør. Betalingsinformasjonen på fakturaen vil endres slik at kunden betaler direkte til Easybank, og de tar seg også av oppfølgingen videre.

– Velger du Superraskt oppgjør vil pengene komme inn på konto innen en virkedag, minus et gebyr Easybank vil ta for tjenesten, sier Jan-Tore Holen.

For å kunne selge fakturaer må du først søke om en avtale med Easybank. Avtalen koster ingenting, søknadsprosessen er enkel, og du får pengene på konto innen én virkedag.

Etter at avtalen er godkjent av Easybank, kan du fritt velge hvilke fakturaer du vil selge og hvilke du ønsker å sende selv.

Emner

Marte Vasbotten

Pressekontakt Markedsfører 958 652 46

Conta gjør arbeidshverdagen din enklere

Conta lager tjenester som gjør arbeidshverdagen til næringsdrivende enklere, enten de skal sende faktura, føre regnskap eller gjøre andre administrative oppgaver. Vår visjon er å gjøre det enklere å starte opp firma i Norge og administrere det.

Conta AS
Brusdalsvegen 222C