CoolStuff i ny drakt!

Pressemelding   •   okt 03, 2011 10:19 CEST

Vi har hatt den på gang lenge. For omtrent et år siden bestemte vi oss for å samarbeide med Doberman i Stockholm om en ny grafisk profil, og nå - endelig - lanserer vi vår nye design!

For å lytte til våre brukeres synspunkter har vi testet den nye designen på en hel del brukere, og fått feedback fra ca. 200 personer. Totalt sett var feedbacken positiv. 64% syntes at den er bedre enn vårt forrige design, 22% syntes den er dårligere og 14% syntes den er like bra eller var usikre. De vanligste negative tilbakemeldingene var at siden er for rotete, for hvit og flyter ut, og at den ligner alle andre hjemmesider istedet for å være unik som vårt forrige design. Det har vært suverent å ha fått så mange tilbakemeldinger, og vi har gjort vårt beste for å forbedre og justere designen etter feedback.

CoolStuff.no - Norges gadgetmekka!

I realiteten har vi ikke - ennå - lansert noen nye funksjoner sammenlignet med den gamle hjemmesiden. Fokus har vært utelukkende på design. Men det nærmeste året er tanken at vi utvikler hjemmesiden bedre rent funksjonsmessig med bedre søk, bedre produktanbefalinger, gaveinnpakning, ønskeliste, mm.

Vi selger gadgets, morsomme saker, gaver, usb-teknikk, nyttig utstyr og julegaver på Internett. Målet er å tilby våre kunder de kuleste, morsomste og mest innovative gadgets på markedet. Derfor kaller vi oss Norges Gadgetmekka! Vi jobber kontinuerlig med å finne nye gadgets og forbedre sortimentet.

For mer info, besøk www.coolstuff.no.

CoolStuff.no tilbyr morsomme gaver og gadgets på Internett. Målet er å tilby våre kunder de kuleste, flotteste og mest innovative sakene på markedet. Derfor kaller vi oss Norges gadgetmekka! For mer info, besøk www.coolstuff.no.