Fargen Helena er en av årets nyheter fra Dekton® Avant-Garde‘20

Dekton® Avant-Garde‘20

The Collection Dekton® 2020 presenterer årets mest markante nyheter.

Avant-Garde‘20-serien består av tre førsteklasses, eksklusive og rike farger: Laurent, Helena og Khalo. Disse tre autentiske tonene øker antall estetiske muligheter for de mest banebrytende prosjektene, og kan skape luksuriøse rom der design er i sentrum. Laurent, Helena og Khalo er inspirert av naturstein, og kan skryte av en spektakulær glans og enestående holdbarhet.

Fargen Laurent er inspirert av natursteinen Port Laurent med nydelig glans som skaper en luksuriøs atmosfære. Den har en unik farge som skiller seg ut for sin kompleksitet og skjønnhet med sin dype bakgrunn i forskjellige nyanser og gullfargede årer.

Fargen Helena er inspirert av natursteinen Onyx med sine hvite og grå toner. De gir en balansert, delikat og knitrende effekt, og den bemerkelsesverdige glansen gjør den ideell for å dekorere et stilfullt rom fullt av personlighet.

Fargen Khalo er inspirert av Patagonia Granite, en av verdens mest etterspurte steiner. Med sin polerte finish, takket være vår Dekton® XGloss-teknologi, har Khalo en spektakulær glans som understreker dens komplekse og fargerike struktur. Intense svarte, bleke gull og varme bruntoner kombineres for å skape en farge som er original og unik for markedet, som kan brukes i de mest fantastiske designprosjektene.

Kategorier

Høy kvalitet, innovative overflater for arkitektur og design. Cosentino ligger bak de banebrytende merkene Dekton®, Silestone® og Sensa fra Cosentino®, som alle er ledende innen kategoriene kvarts, ultrakompakte og resirkulerte overflater.

Om Cosentino Group

Cosentino Group er et internasjonalt, familieeid selskap som produserer og distribuerer innovative overflater av høy kvalitet for design og arkitektur. Gruppen samarbeider med sine kunder og partnere for å levere løsninger som tilbyr design og verdi, og er en inspirasjon i livet til mange mennesker.

Dette målet er mulig takket være de ledende merkene i sine respektive segmenter – Silestone®, Dekton® og Sensa by Cosentino®. Teknologisk avanserte overflater som gjør det mulig å skape unike miljøer og design for hjemmet og offentlige steder.

Velkommen til Cosentino Norge AS!

Om Cosentino Group

Cosentino Norge AS