Gå videre til innhold
- Jeg har alltid vært over gjennomsnittlig interessert i fisking – helt fra 5 års alderen, sier saksbehandler Martin Bøhlerengen.

Medarbeiderportrett: På tur med Martin

NRK har Lars Monsen. Crone har Martin Bøhlerengen!

Han er dog ingen stor jeger, vår saksbehandler Martin, men med en enorm lidenskap for friluftsliv og spesielt fiske har vi i Crone vår egen «Lars Monsen».

- Jeg har alltid vært over gjennomsnittlig interessert i fisking og har fisket siden jeg var 5 år. Alt fra laksefiske i Alaska til kystfiske i Oslofjorden, gjedde- og abborfiske på Østlandet og ørretfiske på fjellet var fritidssyssel i helgene året rundt i ungdomsårene, forteller Martin.

Han vokste opp på Nesodden innerst i Oslofjorden. Nærheten til sjøen, samt skog og mark ga nok grobunn for den store fritidsinteressen, og det er ikke få dager og døgn vårt frilufts alibi har tilbragt ute i naturen.

Han har en Bachelor i markedsføring- og salgsledelse fra Høyskolen Kristiania hvor han studerte fra 2008 til 2011. Året etter startet han sin arbeidskarriere i inkassobransjen, og sammen med kollega Anders var de to de første ansatte i Crone da selskapet ble etablert.

Svært pålitelige og lojale Martin har i alle år jobbet som saksbehandler og har personlig inkassobevilling. De siste årene har han hatt ansvaret og arbeidsoppgavene knyttet til våre filløsninger, systemintegrasjoner og andre IT relaterte oppgaver. Han får sakene inn i systemet og sørger for at hele produksjonen av brev, filer, betalinger og kommunikasjon går knirkefritt hver dag.

Som de fleste andre gutter og menn så er også Martin generelt veldig sportsinteressert.

-Fortrinnsvis engelsk fotball, men jeg er også generelt interessert i europeisk fotball og følger med på resultater i alle de store ligaene. Favorittlaget er Manchester United!

Sportsinteressen stopper ikke der. Han følger med på alt fra Formel 1, sjakk, vinter-idrett, golf og friidrett – you name it!

Han har selv også alltid vært i aktivitet og opptatt av trening og mosjon.

- Jeg har stort sett trent 3-5 dager i uka fra jeg var 20 år gammel. Jeg har tidligere drevet mye styrketrening, men har i senere år fokusert mer kondisjonstrening. Jeg rakk faktisk å delta på mitt første og eneste triatlon, 31 år gammel i 2018 før jeg ble pappa for første gang!

Nå har hummerfiske om høsten blitt en årlig tradisjon, samt helgeturer i Oslomarka når muligheten byr seg. Og alltid med i sekken er fiskestanga!

Med to små barn og samboer blir det riktig nok minimalt med mulighet for å se like mye fotballkamper og sport på TVen, men med en lidenskap for å lage god mat, og med tilgang til fersk fisk og sjømat, blir det mye kos rundt spisebordet hos familien Bøhlerengen.

Otto Havneraas

Pressekontakt Viseadministrerende direktør 92 80 64 60
Ronny Helseth

Pressekontakt Salgs- og markedsdirektør 92 40 30 93

Velkommen til Collectia AS!

Collectia skal være det nordiske markedets foretrukne partner på innfordring for de bedriftene som er opptatt av å bygge kundelojalitet gjennom gode opplevelser, til tross for at enkelte kunder betaler for sent.
Selskapet har flere tiårs fartstid innen kreditt og inkasso med flere større aktører i det nordiske markedet. Med denne erfaringen har vi funnet den optimale innfordringsprosessen med fokus på å ivareta kundeforholdet med personlig oppfølging og service.
Dette får gode utslag med særdeles konkurransedyktig, høy løsningsgrad.

Collectia AS
Professor Dahls gate 26