To nye dekkverksteder blir med i Dekkpartner!

To nye dekkverksteder blir med i Dekkpartner!

Vi er glade for å kunngjøre at Brabil AS avd. Brattvåg og Brabil AS avd. Valderøy nå er en del av Dekkpartner-kjeden! 🎉

Vi ønsker Brabil AS avd. Brattvåg og Brabil AS avd. Valderøy hjertelig velkommen til Dekkpartner-familien og ser frem til å samarbeide tett med dem for å fremme deres vekst og suksess i markedet. Vi inviterer alle våre eksisterende og fremtidige kunder i Ålesund-området til å dra nytte av det utvidede tilbudet av produkter, tjenester og ekspertise som vi kan tilby som medlemmer av Dekkpartner-kjeden.

Som medlemmer av Dekkpartner vil Brabil AS avd. Brattvåg og Brabil AS avd. Valderøy få tilgang til vårt omfattende nettverk av forhandlere, ekspertråd, markedsføring og konkurransedyktige avtaler. Dette vil styrke deres evne til å levere førsteklasses dekkprodukter og tjenester til sine kunder.

Vi ser frem til en spennende fremtid sammen med Brabil AS avd. Brattvåg og Brabil AS avd. Valderøy som nye partnere i vår kjede!

#Dekkpartner #BrabilAS #Brattvåg #Valderøy #verksted #kundeservice #dekkprodukter #samarbeid #vekstogsuksess

Anders Tveit

Pressekontakt Daglig leder 91697897

Vår lidenskap for dekk gir deg trygghet på veien!

Vi er en av Nordens største aktører innen dekkbransjen, en uavhengig kjede og 100 % medlemseid fra sine verksteder i Norge.
Siden 2018 har kjeden vokst fra 28 verksteder til 103 i 2022. Fra Kristiandsand i sør til Tana i nord.

Dekk Partner AS
Måkeveien 2a