Buxom DOLLY Collection

DARE TO BE DOLLY

Limited Edition Collection

BUXOM Cosmetics dedikerer en hel kolleksjon til merkets # 1 nyanse: DOLLY. Denne limited-edition kolleksjonen fremmer big, bold, og sexy som aldri før. DOLLY er mer enn bare en kultfavoritt-nyanse, den er en sinnstilstand.

Vår O.G. babe er et mangefasettert ikon som gjør alt. Oppdag to vidt forskjellige sider av DOLLY med øyenskyggepaletter i reisevennlig størrelse som fanger en gøyal og flørtende personlighet.

Spill opp ditt alterego med Diva Dolly Eyeshadow Palette, som inneholder fem ultra-glam nyanser fra en iøynefallende ametyst til en perlehvit nyanse som fungerer som highlighter.

Darling Dolly Eyeshadow Palette inneholder en fascinerende blanding av mauve nyanser som er både myke og sensuelle for å fremheve øyne og kinnbein.

Fullfør looken med bestselgeren, BUXOM Lash Mascara, for en imponerende finish.

Skru opp det dramatiske enda mer med to høyglans glosser. Begge glossene inneholder plumpende peptider, fuktighetsgivende vitaminer og gir en en lett prikkende effekt. Dette for en komplett sensorisk opplevelse som får leppene til å virke synlig fyldigere.

Full-On™ Plumping Lip Cream in DOLLY GLAMORTINI gjør leppene dine fyldigere og mer glansfulle uten skimmer eller glitter.

Full-On™ Plumping Lip Polish in DOLLY GLITZ gjør leppene dine fyldigere og mer glansfulle med en shimrende finish.

After all, DOLLY doesn’t play by the rules – she makes her own.

Dolly Collection eksklusivt hos Kicks og på kicks.no

• Livsstil

• skjønnhet
  • makeup
  • beauty
  • buxom

Dermanor - Som partner brenner vi for en god relasjon og tillit i alle ledd. Du kan forvente deg ett samarbeid med ledende, profesjonelle varemerker som vi med omhu har håndplukket; bareMinerals, ELEMIS, Matis, Priori, Deciem, Skinbetter science, og Lipsmart. Med våre over 30 år i bransjen har vi bred erfaring og arbeider profesjonelt for å skape nye verktøy for økt kunnskap og økt salg. Vi vil sammen med våre partnere i hudpleiesalonger, SPA og parfymerier stå for økt kunnskap, kvalitet og service i vår bransje.

Dermanor har over 30 års bransjeerfaring og har i dag ca. 30 ansatte. Dermanor er et privat eiet selskap med solid økonomi og omsetningen i overkant av 100 millioner kroner

Dermanor Norge er en del av Dermanordic, som er et ledende konsern innen det profesjonelle markedet med hovedkontor liggende på Billingstad utenfor Oslo. Konsernet ble etablert i 1987 og er i dag markedsledende innen profesjonell hudpleie og make up. Vi distribuerer våre merkevarer til Norge, Sverige, Danmark, Finland og Island. Konsernet omsetter for ca. 340 millioner kroner og har ca. 125 ansatte. Vi har kontorer i Oslo og Stockholm (for Sverige, Danmark og Finland) og et topp moderne logistikksenter, på over 3000 kvm, som ligger utenfor Stockholm.

Linda Christensen

Pressekontakt Brand Manager Buxom, bareMinerals + 47 45519949