Bestill reisen direkte fra mobilen

Ebookers lanserer nå som første nordiske nettreisebyrå en mobilside som gjør det mulig å bestille reisen fra mobiltelefonen. Det er mulig å velge fra hele ebookers utvalg av 95 000 hotell, tusentalls flyreiser og leiebiler.

Siden er optimert for telefoner med touch-screen, men fungerer for alle mobiler som har en webbleser. Du behøver ingen applikasjoner eller tilleggsprogram for denne siden, du når den enkelt ved å surfe inn på ebookers.no eller m.ebookers.no fra telefonen din.

- Vi vet at det bare blir viktigere og viktigere for våre kunder å kunne bestille fly, hotell og leiebiler når og hvor som helst. Vi har derfor lagt stor vekt på å ta fram en mobilside som både er lett å bruke, pålitelig og sikker. Samtidig skal den reisende ha adgang til de samme funksjonene og utvalget fra den vanlige siden vår uten å behøve å laste ned applikasjoner eller installere tilleggsprogram, sier Pelle Svensson, markedssjef ebookers.

Betatester har vist at 70 % av hotellbestillingene som gjøres via mobilsiden gjelder hotellopphold med innsjekking samme dag, mot 15 % av hotellbestillingene gjort via den vanlige webplassen. Dette viser fordelen med den nye tjenesten ¹.

Via mobilsiden får du som kunde også adgang til kontoen din hos ebookers. Der finner du informasjon og dine bestillinger, reiseplan, samt hotellbeskrivelser, kart, kundevurderinger og bilder.

Mobilsiden finnes på lokalt språk på alle 12 markeder i Europa der ebookers er representert.

Les mer: http://www.ebookers.no/reise/mobilside/

For mer informasjon ber vi deg kontakte:
Pelle Svensson, Head of Marketing, Nordics

¹ Basert på intern statistikk fra Orbitz Worldwide.

• Data, telekom, IT

• mobilside

ebookers Scandinavia AB består av ebookers.no, mrjet.se og mrjet.dk og er et av Skandinavias ledende nettreisebyråer med et stort tilbud av flybilletter, leiebiler, hoteller og pakkereiser. ebookers Scandinavia er en del av ebookers, med virksomhet i 12 europeiske land. ebookers inngår i den globale reiseaktøren Orbitz Worldwide (NYSE: OWW).