ebookers nye funksjon samler de beste kampanjene

Nå lanseres ebookers nye funksjon Kampanjekalenderen. Kalenderen gir et raskt og tydelig overblikk over de kampanjene og tilbudene som er tilgjengelige for de reisende.

- Med Kampanjekalenderen gjør vi det enda enklere å finne reisen til den aller beste prisen, uansett om man leter etter en billig flyreise, et hotellrom, en leiebil eller en pakkereise, sier Pelle Svensson, markedsføringssjef for ebookers.

Kampanjekalenderen har eksistert i en betaversjon en stund og har høstet positive kommentarer fra de besøkende. Etter et par justeringer er Kampanjekalenderen nå klar for lansering.

- Vi streber kontinuerlig etter å forbedre og forenkle bestillingene for de reisende, derfor er vi selvsagt glade for ytterligere meninger fra brukerne av kalenderen, også etter lanseringen, sier Pelle Svensson.

Besøk og test ebookers nye funksjon: Kampanjekalenderen

For mer informasjon, kontakt:
Pelle Svensson, markedssjef

• Turisme

• kampanjekalenderen
  • beste prisen
  • kampanjer
  • rabatter

ebookers Scandinavia AB består av ebookers.no, mrjet.se og mrjet.dk og er et av Skandinavias ledende nettreisebyråer med et stort tilbud av flybilletter, leiebiler, hoteller og pakkereiser. ebookers Scandinavia er en del av ebookers, med virksomhet i 13 europeiske land. ebookers inngår i den globale reiseaktøren Orbitz Worldwide (NYSE: OWW).