Aktiv Revisjon og Regnskap AS har blitt en del av ECIT Norge

Aktiv Revisjon og Regnskap AS har blitt en del av ECIT Norge

Oppkjøpet styrker ECITs leveranse av regnskapstjenester i Harstad og Tønsberg.

"Vi er glade for å ønske kunder og ansatte i Aktiv Revisjon og Regnskap AS velkommen til ECIT", sier Peter Lauring, CEO i ECIT.

ECIT kjøper 100 % av aksjene i Aktiv Revisjon og Regnskap AS. Selger fortsetter som ansatt i Aktiv Revisjon og Regnskap AS. Oppkjøpet er gjort opp dels med kontanter, dels med (indirekte) aksjer i ECITs datterselskap Intunor Services AS, og dels med egne aksjer.

Om Aktiv Revisjon og Regnskap AS

Fra kontorene i Harstad og Tønsberg leverer Aktiv Revisjon og Regnskap AS tjenester innen regnskap og lønn. Aktiv Revisjon og Regnskap AS har 5 ansatte og en omsetning på 3,8 MNOK for regnskapsåret som avsluttes 31.12.2022.

ECIT ble etablert i 2013 og assisterer et stort kundegrunnlag med regnskap, lønn og IT-tjenester. ECIT har en velprøvd modell for oppkjøp som kombinerer nærhet til kundene og lokalt entreprenørskap med kompetansen til en større internasjonal gruppe. ECIT har en årlig proforma omsetning for 2022 på 3,1 milliarder NOK per Q1 2023 og mer enn 2 500 ansatte i ti land. Oppkjøp har vært nøkkelen til selskapets vekst – ECIT har gjennomført mer enn 130 oppkjøp siden 2013. Les mer på www.ecit.no

Marcus Birk

Pressekontakt Marketing Director +45 93 60 53 20

ECIT nyheter

De siste selskapskunngjøringene og nyhetene om ECIT - selskapet, investorrelasjoner og oppkjøp.

ECIT
Rolfsbuktveien 4A