Årets viktigste seminar om kjemikalier

Årets viktigste seminar om kjemikalier

24. – 25. juni arrangerer EcoOnline Sommerseminar i Tønsberg. Seminaret er aktuelt for alle som ønsker å øke sin kunnskap om bruk, dokumentasjon og regulering av kjemikalier.

Kjemikalier finnes i mange ulike virksomheter, fagmiljøer og bransjer. Arbeidet med å håndtere og dokumentere kjemikalier er en viktig faktor innen HMS (helse, miljø og sikkerhet).

I tillegg gjelder et omfattende regelverk for hvordan håndtere og dokumentere kjemikalier - et regelverk som ikke tar hensyn til virksomhetens størrelse, fagmiljø eller bransjetilhørighet.

På Sommerseminar samles alle om et felles mål - å oppdatere sin kunnskap og utveksle erfaringer for hvordan jobbe for en tryggere arbeidsplass og et bærekraftig miljø.

Kategorier

EcoOnline utvikler løsninger som setter virksomheter i stand til å forebygge skader på mennesker og miljø. På den måten bidrar vi til å redde liv og ta vare på miljøet. Kjemikalier tar årlig livet av flere mennesker enn veitrafikken gjør, i tillegg representerer kjemikalier også en betydelig fare for miljøet.

I dag har mer enn 3 500 bedrifter i Nord-Europa valgt EcoOnline som sin leverandør av programvare for kjemikalieinformasjon. Vi opplever høy vekst, og er per i dag mer enn 60 engasjerte medarbeidere fordelt på kontorer i Tønsberg, Oslo, Göteborg, Espoo (Finland) og Neuchâtel (Sveits).