EET Europarts inngår distribusjonsavtale med Huddly

Pressemelding   •   des 15, 2017 12:55 CET

EET Europarts inngår distribusjonsavtale med Huddly for GO Collaboration Camera i de nordiske markedene.

EET Europarts og Huddly kan nå kunngjøre at nye Huddly GO Collaboration Camera blir tilgjengelig for kunder i Norge, Sverige, Danmark og Finland gjennom EET Europarts' dedikerte distribusjonsnettverk.

EET Europarts' forhandlerpartnere vil kunne selge Huddly-produkter fra 15. desember 2017.
Huddly GO er det første produktet i Huddlys portefølje. Huddly GO Collaboration Camera er kompakt og har ultravidvinkellinse. Automatiske programvareoppgraderinger med nye funksjoner etter kjøp er inkludert.

"Vi er stolte over å samarbeide med EET Europarts med distribusjon av Huddly GO i vårt hjemmemarked i Norden. De har et fantastisk rykte i bransjen og har lang historie med å jobbe med noen av verdens største merkevarer, så vi er glade for å jobbe sammen med dem," sier Jonas Rinde, Huddly CEO. "EET Europarts' engasjement for sine kunder og leverandører er noe vi deler, og vi ser frem til å bidra til å levere enda mer verdi til dem gjennom årene som kommer med våre bransjeledende video-produkter, som starter med Huddly GO."

"Distribusjonsavtalen med Huddly er en viktig del av vår strategi for å bli en ledende distributør innen Pro-AV og Digital Signage over hele verden," sier administrerende direktør Bjørn Berg, EET Europarts Norge. "De siste årene har vi bygget forretningsområdet Pro-AV, både organisk og gjennom oppkjøp. Vi har også utvidet vårt produktsortiment kontinuerlig med nye produkter og nye merker. Vårt partnerskap med Huddly er viktig for vår virksomhet, den nye avtalen for Norden vil forbedre vårt tilbud til våre nordiske Pro-AV-kunder vesentlig."