For alle gravemaskinentusiaster – nytt nummer av Tilt & Rotate ute nå!

For alle gravemaskinentusiaster – nytt nummer av Tilt & Rotate ute nå!

Den nyeste utgaven av Tilt & Rotate er nå utgitt. Tilt & Rotate er magasinet som gir deg inngående kunnskap, eksklusive intervjuer og oppdatert informasjon om de siste innovasjonene fra engcon og gravemaskinbransjen.

I dette nummeret kan du fordype deg i spennende lesning om våre nye produkter, for eksempel en ny størrelse på våre PC9500-kompaktorer, som passer til gravemaskiner fra og med 19 tonn og oppover. En annen nyhet er at du nå kan få våre populære hurtigkoblinger i en oppdatert versjon i størrelsen S60 med forbedret gjennomstrømning og slangeløs design.

Vi gir deg også eksklusive intervjuer med sluttkunder som forteller hvordan engcons produkter hjelper dem med å grave smartere og mer effektivt for dermed å kunne øke inntektene.

engcons vellykkede samarbeid med CE Dealer Team går nå inn i sitt tredje år. Som eksklusiv samarbeidspartner får vi bli med teamet bak kulissene i dette nummeret. I fjor resulterte innsatsen i en andreplass i VM i elektrisk rallycross. Vi krysser fingrene for suksess også i år!

– Vi er glade for å kunne tilby våre lesere dette nye nummeret av Tilt & Rotate. Vi er overbevist om at innholdet vil bli en inspirasjon for alle som deler vår interesse for engcon og gravemaskiner, sier Viktoria Winberg, redaktør i Tilt & Rotate.

Vi er også glade for å fortelle at vi fra og med dette nummeret tar et skritt fremover når det gjelder bærekraft ved at vi tilbyr en heldigital utgave, som du enkelt finner her.

Om Tilt & Rotate

Tilt & Rotate er det ledende magasinet for engcon-entusiaster og alle som er interessert i de siste innovasjonene i gravemaskinbransjen. Med gravende journalistikk, eksklusive intervjuer og praktiske tips er Tilt & Rotate en uunnværlig ressurs for alle som ønsker å holde seg oppdatert på utviklingen i bransjen.

engcon er ledende global leverandør av tiltrotatorer og tilhørende redskaper som øker gravemaskinens effektivitet, fleksibilitet, lønnsomhet, sikkerhet og bærekraft. Med kunnskap, engasjement og høyt servicenivå skaper engcons drøyt 400 medarbeidere suksess for sine kunder. engcon ble grunnlagt i 1990, har hovedkontor i Strömsund i Sverige og betjener markedet via 14 lokale salgsselskaper og et etablert nettverk av forhandlere rundt om i verden. Selskapet hadde en netto omsetning på ca. 1,9 milliarder svenske kroner i 2023. engcons B-aksje er notert på Nasdaq Stockholm.

Hvis du ønsker mer informasjon, kan du gå inn på www.engcongroup.com

Om engcon

engcon er en ledende global produsent av tiltrotatorer og tilhørende redskaper som øker gravemaskinens effektivitet, fleksibilitet, lønnsomhet, sikkerhet og bærekraft. Under eget varemerke tilbyr vi et unikt tiltrotatorsystem som forvandler gravemaskinen til en redskapsbærer som kan erstatte andre maskiner. Vi møter markedet gjennom våre lokale salgsselskaper og et etablert nettverk av forhandlere over hele verden.