Gratis nettmusikk til Enivest-kundar

Enivest og musikktenesten Beat.no har funne tonen. Samarbeidet gir alle Enivest-kundar tilbod om å streame over åtte millionar låtar gratis i tre månadar.  Det er ein unik moglegheit til å prøve ut tenesten til Beat.no utan kostnadar i tre månadar og kose seg med gratis og reklamefri musikk frå heile verda.

Alltid tilgjengelig musikk
Gründerselskapet Beat.no, som held til på Mjømna i Gulen, leverar en nettleserbasert streamingtjeneste der kundane har tilgang til å streame millionar av låtar heilt uavgrensa og utan reklameavbrot. Lastar du ned applikasjonen  Beat Mobil på din Android eller iPhone har du også moglegheit til å ta med deg musikken din på telefonen både når du er på nett og når du er i offline-mode.

Korleis ta i bruk tenesten
I løpet av juli månad vil det bli sendt ut kupongkodar til alle Enivest-kundar. Når ein registrerar seg på www.beat.no legg ein inn koden, og har dermed tilgong til all verdas musikk utan kostnad i tre månadar. Her kan du lese meir om tenesten.

• Data, telekom, IT

• bredbånd