Hva har Google, Tesla, Telenor, ABB, Skagenfondene til felles?

Hva har Google, Tesla, Telenor, ABB, Skagenfondene til felles?

Jo, de skal alle på Agder Energi-konferansen som går av stabelen i Kristiansand i slutten av mai. Vår eier Agder Energi arrangerer en lunsj-til-lunsjkonferanse med tittelen «Teknologi flytter makt».

Konferansen handler om hvordan ny teknologi og innovasjon endrer maktforhold i ulike verdikjeder. Rask teknologisk innovasjon, ikke minst i forbruksleddet, vil utfordre kraftbransjen og en rekke andre aktører.

Årets konferanse inkluderer foredragsholdere som administrerende direktør i Google Norge Jan Grønbech, konserndirektør Berit Svendsen i Telenor, Norgessjef Kjell-Arne Wold i Tesla, porteføljeforvalter Ole Søeberg i Skagen-fondene og nestleder i energi- og miljøkomiteen Nikolai Astrup (H). Disse vil aktualisere utfordringene som kraftbransjen står ovenfor. Ved å bruke foredragsholdere fra andre bransjer vil teknologi- og forbrukerendringer i kraftbransjen bli belyst på en ny måte

Vi håper flest mulig har anledning til å tilbringe to interessante dager sammen med oss ved Norges flotteste beliggenhet rett ved sjøen. Alt finner sted på Scandic Hotell Bystranda i Kristiansand som har fantastisk utsikt over skjærgården og topp moderne fasiliteter.

Arrangementet vil finne sted i Kristiansand 27-28 mai 2015.

Mer informasjon om konferansen og påmeldingsskjema finner du her: www.agderenergikonferansen.no