LOS Energy nominert til årets nyhetsrom

LOS Energy nominert til årets nyhetsrom

I løpet av året produserer LOS Energy jevnlig energirelatert innhold som samles på selskapets nyhetsrom. Nå er nyhetsrommet nominert til årets nykommer i konkurransen Årets nyhetsrom hos Mynewsdesk.

-Vi er svært glade for nominasjonen. Nyhetsrommet blir bruk til å systematisere mediespill og vår faste innholdsproduksjon som ukentlige kraftkommentarer, månedlige priskommentarer og energikronikker hver annen måned, sier Thorbjørn Laundal, markeds- og kommunikasjonsdirektør i LOS AS.

Nominasjon trigger for å bli mer sosial
Alle publiserte saker på nyhetsrommet har tilgjengelige del-knapper for Twitter, Facebook, Linkedin og Google Pluss. LOS Energy har egen videokanal på YouTube i tillegg til en presentasjonsside på Linkedin.

- Suksessoppskriften vår er å publisere relevant innhold med kvalitet. Vi ser samtidig at vi gjerne skulle nådd enda flere med vårt budskap. Vi bruker derfor nominasjonen som en trigger for å bli enda mer sosiale med å opprette egen Facebook-side for LOS Energy, forklarer Laundal.

Utvalgskriteriene for hvem som vinner årets nyhetsrom er bruken av systemet og spredning i sosiale medier. I kategorien årets nykommer er LOS Energy i konkurranse med Bilpleiekongen AS og MatPrat. Vinneren kåres på Mynewsday tirsdag 5. april.

Fakta om Mynewsdesk
Mynewsdesk er Nordens ledende digitale PR-plattform. Over 5 000 varemerker som Avinor, Telenor Norge, TV2, KLP og Lederne bruker nyhetsrom på Mynewsdesk for å publisere og distribuere sine nyheter, øke sin synlighet, samt knytte relasjoner med sine interessenter.

Pressekontakt Digital marknadskoordinator Sverige +46 720709639
Kolbjørn Hembre

Pressekontakt Administrerende Direktør Entelios Nordic +47 99530949

Entelios er Norges største strømleverandør til bedriftsmarkedet i privat og offentlig sektor. Vi bistår kunder i hele Norden med å oppnå et mer lønnsomt og fornybart energiforbruk. Dette gjør vi ved å tilby fornybar energi, spisskompetanse og innovative teknologiløsninger som sikrer kundene bransjeledende og klimavennlige energiløsninger. Selskapet er en del av Å Energi, et ledende norsk vannkraftkonsern.

Kjernevirksomheten i Entelios er styring av og handel med fornybar energi i det nordiske elektrisitetsmarkedet på vegne av våre kunder.

Entelios Nordic har 72 ansatte fordelt på lokasjonene Oslo, Arendal, Kristiansand, Stockholm, Gøteborg, Aalborg og Vantaa.
I Norden har Entelios ansvar for en kundeportefølje på over 20 TWh (årsforbruk til ca 1,3 millioner husholdninger).
Selskapet tilbyr 100 % fornybar energi garanti til alle oppdragsgivere.
Entelios er et heleid datterselskap av Å Energi