Ekstra innsats for kunder med betalingsproblemer

Ekstra innsats for kunder med betalingsproblemer

For å hjelpe de kundene som har betalingsproblemer har vi blant annet økt fleksibiliteten rundt betalingsfrie måneder. Vår avdeling for kundestøtte (Collection) gjør sitt ytterste for å gi kundene tilpasset hjelp og råd med betalingsproblemer ved å justere og endre i betalingsbetingelser. Avdelingen har sørget for at ansatte er tilgjengelige for å støtte våre kunder. Vi har sendt ut et påminnelsesbrev til våre kunder med lån og betalingsforsikring siden denne forsikringen kan være til hjelp for de som midlertidig har mistet ansettelsen. Vi har også omorganisert kundeservice avdelingen slik at ansatte kan betjene kunder både hjemmefra og fra Entercards lokaler. Dette har vært vellykket. Vi har ingen har kø på linjene og vi får gode tilbakemeldinger i kundeundersøkelsene våre.

Her finner du en artikkel som beskriver hvordan vår avdeling for kundestøtte (Collections) arbeider