Epsilon inngår rammeavtale med Volvo Personvagnar

Epsilon inngår rammeavtale med Volvo Personvagnar AB om levering av IT-tjenester. Avtalen omfatter i store trekk tjenester innenfor ledelse, konsulenttjenester og systemutvikling. Den er et resultat av Epsilons IT-satsing.

– Epsilon har en svært sterk posisjon siden vi er en total leverandør innenfor alle teknikkområdene i R&D (produktutvikling) og IT. Der er vi etablert både som en bred leverandør, men også som spesialistleverandør innenfor våre fokusområder telematikk, aktiv og passiv sikkerhet, samt hybridteknologi, sier Mikael Helgesson, kunde- og salgsansvarlig i Epsilon IT West.

Epsilon var allerede fra tidligere en etablert samarbeidspartner til Volvo Personvagnar innenfor R&D. Nå blir samarbeidet enda bredere siden Epsilon også har undertegnet en avtale for levering av IT-tjenester. I dag arbeider mer enn 500 personer i Epsilon med IT og systemutvikling.

Den tekniske løsningen som var avgjørende for at Epsilon skulle få oppdraget, fokuserer på fleksibiliteten innenfor fremtidige produkter.

– Vi er svært stolte over at vi nå også kommer til levere tjenester innenfor IT til Volvo Personvagnar. Det er et signal om at vi også innenfor dette området har klart å forsterke vårt samlede tjenestetilbud, sier Mats Boström, konsernsjef i Epsilon.

www.epsilonnolutions.no
www.epsilon.nu

• volvo personvagnar ab
  • epsilon ab
  • epsilon
  • konsulent
  • konsulentselskap

Ut fra et nytt syn på konsulentrollen tilbyr Epsilon et bredt utvalg av ekspertise innen teknologi- og systemutvikling. Med en organisasjon som er nyskjerrig, våken og fleksibel, skaper vi løsninger som tilfører våre kunder, medarbeidere og nettverk betydelig vekstkraft.

Mats Boström

Pressekontakt CEO Epsilon +46 (0)40 662 10 00