ESSVE oppgraderer karmhylsen!

ESSVE er en av markedslederne på karminnfestinger. Med ny og forbedret Karmhylse Indu-prog kan alle vindusmontører se fram til en enda enklere og sikrere montering.

– Det ligger mange timer bak denne produktutviklingen og vår unike karmhylse Indu-Prog har fått flere gode egenskaper. For å gjøre det enkelt for forhandlere og sluttkunder beholder ESSVE både pris og artikkelnummer.

7 gode grunner til å velge Karmhylse Indu-prog:
1) Tilpasset maskin: Hylsens yttermål er tilpasset automatmontering i fabrikk.
2) Ingen utglidning: Hodet er utstyrt med en ring som sentrerer skruen og forhindrer utglidning ved montering.
3) Skjær egne gjenger: Hylsens gjenger er spisset for å lettere skjære egne gjenger ved montering i aluminiumskarmer.
4) Effektiv fres: Fresesporene på skruehodets underside har blitt skarpere for å bedre fresegenskaper. 5) Krever ikke spesialverktøy: Hylsen kan nå monteres med både 8mm og 10mm nøkkel, med alle typer monteringsverktøy.
6) Standard tilpasning: Justert for tilpasning til M16-standard, noe som forenkler montering i forgjengede stålkarmer.
7) Proft utseende: Hylsen er produsert i sink som gir lav friksjon både i aluminium og tre samt et blankt og profft utseende.

Visste du at ESSVE tilbyr 3 typer karminnfestinger?
1) Karmskrue Programa – For ROT-arbeider, som f.eks. utskifting av vinduer og dører i eldre bygninger.
2) Karmhylse Indu-prog – For nyproduksjon av større byggeobjekt.
3) Karmskrue L – tilpasset for montering av lettere innerdører og mindre vinduer.

ESSVE Karmhylse Indu-prog finnes på lager fra og med august.

• Bygg, eiendom

• ESSBOX systemet
  • essbox forpakningene
  • essbox forpakninger
  • essbox system
  • forpakninger :
  • revolusjonerende forpakninger
  • spiker og muttere
  • www.essbox.no

”Det er trygt, sikkert og enkelt å velge ESSVE som sin leverandør av innfestningsløsninger”

ESSVE er markedsledende i Norden til bygg- og verkstedsindustrien. Vi har vært på markedet siden 1970. Med vår bransjeerfaring kan vi tilby våre kunder trygge og sikre løsninger på en smart og enkel måte.
Vi er 225 ansatte i ESSVE og har kontorer i ni land. Hovedkontoret ligger i Sollentuna utenfor Stockholm, mens hovedlageret ligger i Ulricehamn. Vi har ingen egne utsalgssteder, men benytter oss av vårt forhandlernettverk. Fra sentrallageret leverer vi produkter til samtlige eksportmarkeder. ESSVE Norge har 20 ansatte og har en omsetning på ca 190 millioner.