ESSVE søker 200 testpiloter

Eksperten på innfestingsløsninger, ESSVE, lanserer en stor kampanje for å finne 200 testpiloter i Norge og Sverige. Pilotene skal teste en helt ny systemløsning på innfestingsmarkedet. Testpilotene skal prøve den nye systemløsningen i to måneder, før ESSVE presenterer sin største lanseringen noen sinne, i slutten av mars.

I fire år har ESSVE jobbet med å finne en løsning på håndverkernes største hverdagslige problem. I mars presenterer de en løsning som kommer til å effektivisere håndverkerens daglige arbeid og fjerne en av de største irritasjonsmomentene på jobben. Løsningen kommer til å sørge for orden og system, mindre søl og rot og dermed mindre miljøavtrykk.

– Dette vil være en av de største lanseringene i ESSVEs historie. Den nye løsningen kommer til å brukes av store deler av markedet – hver eneste dag! Våre testpiloter skal få teste ut systemet og vurdere løsningen to måneder før lansering. De heldige får bli med på en godt bevart hemmelighet, en systemløsing som har fått meget god respons blant våre forhandlere, sier Silje Netskar, markedsansvarlig i ESSVE.

De interesserte kan melde seg på her: www.essbox.no

De som har meldt sin interesse vil i slutten av november få tilsendt noen spørsmål  de må svare på. ESSVE velger ut  200 testpiloter i løpet av desember og informerer de heldige. Testperioden begynner i slutten av januar 2012. I denne perioden har pilotene to muligheter til å gi tilbakemelding og forslag til forbedringer. ESSVE kommer også til å arrangere konkurranser hvor testpilotene kan vinne fine premier.

For mer iniformasjon, vennligst kontakt:

Silje Netskar, markedsansvarlig ESSVE: silje.netskar@essve.no, Tlf: 22 88 40 44, Mobil: 909 69 396

• Byggeindustri, bransjespørsmål

ESSVE har eksistert siden 1970 og er markedsleder i Norden innen festemidler til bygg- og verkstedsindustrien. Produktene spenner fra små skruer til kraftige innfestninger for demningskonstruksjoner. Vi tilbyr også pålitelige, robuste og ergonomiske verktøy for både tre- og metallarbeid til bygg- og industribransjen. ESSVE har 225 medarbeidere og kontorer i ni land. Hovedkontoret ligger i Sollentuna, Stockholm og sentrallageret i Ulricehamn. ESSVE har siden 2004 vært en del av B&B TOOLS-konsernet.  www.essve.no.

Relatert innhold

9 av 10 håndverkere har problemer med forpakningene - ESSVE presenterer nå løsningen på problemet

Et stort problem for håndverkere er når forpakningene til festemateriellet går i oppløsning. I dag blir det meste av forpakninger levert i papp, som faller fra hverandre når de blir våte eller fuktige. ESSVE har hatt fokusgrupper med over 130 håndverkere hvor de fortalte om sine erfaringer med innfestnings-produkter og ønsker om den perfekte løsningen. Løsningen på problemet - ESSBOX System.