Stick Fit gir enklere innskruing og det beste resultatet

Det kreves konsentrasjon og presisjon for å skru inn en skrue. Det er viktig at skruen skrus rett inn på riktig sted, og at den ikke vakler eller faller ut av drillens grep. Stick Fit-bits er en ny smart løsning fra ESSVE. Den gjør innskruingen enklere og sikrer at skruen festes på best mulig måte.

Det nye bitsettet Stick Fit utfyller ESSVE:s brede utvalg av festemateriell, og anbefales til innskruing av byggskruer som er utstyrt med torx-hode. Torx er en sekskantet, stjerneformet fordypning i skruehodet, som er bedre tilpasset elektriske skruverktøy enn tradisjonelle skruer.

Stick Fit-bits gjør det enklere å skru inn byggskruer med torx-hode, samtidig som det gir det beste resultatet. En Stick Fit-bit har optimal passform og sitter dermed godt fast på skruen. Dette gjør at skruen holdes i ro og ikke vakler eller faller ut av drillens grep. Dette er særlig nyttig når man skal skru inn skruer på steder hvor det er vanskelig å komme til, som for eksempel i tak.

Hemmeligheten er at Stick Fit-bits er svakt koniske og fremstilt i solid kvalitetsstål. De er utviklet av ESSVE:s skrueprodusent, og dermed fungerer bits og skruer som én sammenhengende enhet.

Stick Fit-bits leveres i fem ulike størrelser og fås i en praktisk forpakning, Bits-Pack. I Bits-Pack er de vanligste torx-bitsene samlet på ett sted, noe som gjør det raskt og enkelt å velge riktig bits til skruen. Stick Fit-bits passer perfekt til ESSVE:s skruer med torx-hode.

Ønsker du å vite mer, gå inn på ESSVE:s hjemmeside, www.essve.no, eller kontakt Mattias Sebell, Brand Manager ESSVE Produkter AB, tlf + 46 (0)8 623 61 31, e-post: mse@essve.se

• Bygg, eiendom

Fakta om ESSVE
ESSVE:s målsetting er å serve kunder i bygge-bransjen og industrien med høykvalitetsproduk-ter til attraktive priser. Firmaets sterke varemerker garanterer høy kvalitet. Distribusjon skjer til hele Norden, noe som leder til store innkjøpsvolum og lavere priser. ESSVE inngår som en del av B&B Tools konsernet.