Langangen Mat & Kafé AS og Etterforsker1 inviterer til pressekonferanse

Langangen Mat & Kafé AS og Etterforsker1 inviterer til pressekonferanse

Langangen Mat & Kafé AS og privatetterforskningsbyrået Etterforsker1 Gruppen AS inviterer til pressekonferanse.

Når: Fredag den 11. september klokken 10:30.

Hvor: Langangen Mat & Kafé, Langangsvegen 324, 3947 Langangen

For å kunne ivareta godt smittevern avholdes pressekonferansen utenfor butikken. Arrangøren har bestilt oppholdsvær.

Agenda: Den pågående tvisten mellom gårdeier, Oddbjørn Lia, og daglig leder av Langangen Mat & Kafé, Didrik Gunnestad.

Didrik Gunnestad har engasjert privatetterforskerene i Etterforsker1 Gruppen AS for å etterforske saken mellom sin bedrift og gårdeier Oddbjørn Lia i Langangen. Dette har ført til nye funn. Gunnestad varsler en politianmeldelse på bakgrunn av funnene.

I samråd med sin advokat i Advokatfirmaet Elden DA, Tony A. Vangen, og daglig leder i Etterforsker1 Gruppen AS, Thomas Mathiesen, har Didrik Gunnestad kommet frem til at noen av disse funnene vil være av interesse for publikum i Langangen og omegn. Saken har vært belyst i media over noe tid, og Gunnestad ser frem til å kunne legge fakta på bordet.

Tags

ETTERFORSKER1 GRUPPEN AS er et privatetterforskningsbyrå grunnlagt i 2014. Vi leverer tjenester til det offentlige, næringslivet og privatperson som ønsker bistand. Vi har over 45 spesialister innen etterforskning, skriftanalyse, spaning, løgndetektor, barnefordeling og teknologi. Vår oppgave er å løse saker. Kontakt oss på https://etterforsker1.no for å se hva vi kan tilby.

ETTERFORSKER1 GRUPPEN AS, GOKSTADVEIEN 18, 3216 SANDEFJORD

Ta gjerne kontakt med oss på media@etterforsker1.no eller telefon 21608178 hvis du vil vite mer om denne pressemeldingen.

Thomas Mathiesen

Pressekontakt Daglig leder 40162642