Maskinen Eyedetect med kandidat som tar løgndetektortest.

Privatetterforskere tilbyr Laila Bertheussen løgndetektor-test!

Privatetterforskningsbyrået Etterforsker1 tilbyr Laila Bertheussen å ta løgndetektortesten Eyedetect for å bevise at hun er uskyldig.

Daglig leder i Etterforsker1 Gruppen AS, Thomas Mathiesen, har kontaktet Laila Bertheussen advokat for å tilby Bertheussen en løgndetektortest. Denne typen av testing brukes nå i ulike bransjer for å bekrefte- eller avkrefte påstander. Mathiesen mener at hvis Bertheussen er uskyldig, og består en slik test, så bør det fremlegges som bevis.

Høyesterett har tidligere uttalt at slike resultater kan fremlegges som bevis.

Eyedetect bruker en helt ny type teknologi, som leser kandidatens øyne. Det amerikanske firmaet, Converus Inc., står bak forskningen og teknologien. Både Converus Inc. og Etterforsker1 påstår at Eyedetect tilbyr overlegen nøyaktighet i forhold vanlig polygraftester.

Etterforsker1 er leverandør av denne typen tester i Skandinavia og opplever at den kan være med på å både dømme- og frikjenne mistenkte i straffesaker.

For ytterligere informasjon, kontakt:

Thomas Mathiesen

Daglig leder i Etterforsker1 Gruppen AS

Mob: 40 16 26 42
E-post: tmathiesen@etterforsker1.no

Russ Warner

VP Marketing and Operations i Converus Inc.
Tlf.: +1 801-331-8840 x1010
E-post: rwarner@converus.com

Tags

ETTERFORSKER1 GRUPPEN AS er et privatetterforskningsbyrå grunnlagt i 2014. Vi leverer tjenester til det offentlige, næringslivet og privatperson som ønsker bistand. Vi har over 45 spesialister innen etterforskning, skriftanalyse, spaning, løgndetektor, barnefordeling og teknologi. Vår oppgave er å løse saker. Kontakt oss på https://etterforsker1.no for å se hva vi kan tilby.

ETTERFORSKER1 GRUPPEN AS, GOKSTADVEIEN 18, 3216 SANDEFJORD

Ta gjerne kontakt med oss på media@etterforsker1.no eller telefon 21608178 hvis du vil vite mer om denne pressemeldingen.

Thomas Mathiesen

Pressekontakt Daglig leder 40162642