Enda bedre veterinærtilbud i Tønsberg!

I januar flyttet Vestfold Dyrehospital inn i nye store lokaler på Stensarmen for å gi et bedre tilbud til sine mange trofaste kunder. Nå styrker klinikken seg ytterligere, ved at det tradisjonsrike dyrehospitalet blir en del av Europas største konsern innenfor dyrehelse.

IVC/Evidensia Group består totalt av 850 dyresykehus og klinikker i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Sveits, Nederland og Storbritannia. Det store nettverket av klinikker gjør at kjeden er ledende og ligger i front av utviklingen innen veterinærmedisinsk behandling. Det vil forhåpentligvis gi et enda bedre tilbud lokalt.

– Samtidig som kundene i Vestfold nå får fordelene en stor kjede kan gi, er vi opptatt av å tilrettelegge for at hver enkelt dyreklinikk skal kunne tilby lokal og personlig service. For det å gå til sin faste veterinær er en svært personlig sak for de aller fleste dyreeiere, og det skal de få fortsette med, forklarer landssjef for Norge, Cecilie Ryan Yttreeide i Evidensia.

Anerkjent klinikk

Vestfold Dyrehospital er en veldrevet dyreklinikk som har opparbeidet seg en stor og fornøyd kundebase. Siden 2001 har Halvard Sæther og Inger Sæther vært ansvarlige for driften. At klinikken har så godt renommé, var avgjørende for at Evidensa gikk inn som eiere.

– Vestfold Dyrehospital har en lang historie med mange fornøyde og trofaste kunder. Takket være en ekstremt engasjert stab som tilbyr høy veterinærmedisinsk kvalitet og en god opplevelse for de som besøker klinikken. Vi håper at dette inntrykket blir ytterligere forsterket nå som vi kommer inn med vårt konsept, sier Ryan Yttreeide.

Ledende innen faget

Evidensia legger mye ressurser i faglige tilbud i form av kurs og utdanning. Samtidig jobber kjeden mye med å sette fokus på å øke kunnskapen om god dyrehelse. Dette felleskapet ser Halvard Sæther frem til å bli en del av og bidra i.

– Noe av det unike ved å være en del av en større enhet er muligheten for å kunne dele og lære av hverandre. I Evidensia samarbeides det godt på tvers innen mange ulike fagområder, det vil komme både oss og kundene våre til gode, sier Halvard Sæther.

Alle blir med videre

For kundene vil det være de samme personene de møter i klinikken, for alle ansatte skal fortsatt jobbe på Stensarmen nå som Evidensia overtar som eiere.

– Noe av det viktigste for oss i Evidensia, når vi inkluderer nye klinikker i kjeden, er at tidligere eier og ansatte fortatt er med i driften. Det er de som best kjenner sine kunder og ikke minst sitt lokale marked. Vi er veldig glade for å kunne inkludere Halvard og hans team i Evidensia, sier Ryan Yttreide.

For mer informasjon, ta kontakt med Cecilie Ryan Yttreeide i Evidensia på tlf.: 48 12 80 18

• Helseorganisasjoner

• veterinærkjede
  • hund
  • katt

Om Evidensia: Evidensia er en del av IVC, som totalt består av 850 dyresykehus og klinikker i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Sveits, Nederland og Storbritannia. IVC/Evidensias hovedkvarter er stasjonert i Bath, UK. Totalt har kjeden over 8000 ansatte og mer enn 3 000 000 besøkende årlig.

Vi vil se flere friske og lykkelige dyr.