Fargerikes inspirerende magasin IMPULS 2021

Høstens store inspirasjonsmagasin er på vei!

En ny utgave av Fargerikes inspirerende magasin IMPULS 2021 dumper straks ned i en postkasse nær deg. Her finner du garantert inspirasjon til ditt neste prosjekt!

– I løpet av det siste halvannet året har hjemmet blitt en utrolig viktig arena for oss alle, og vi har pusset opp – mye! Noen lurer på om vi snart er ferdige med oppussingen, men vi i Fargerike tror ikke det. Vi opplever at pågangen fortsatt er stor, og at kundene våre stadig deler nye prosjekter med oss, forteller Tale Henningsen, kreativ leder i Fargerike.

Stil og inspirasjon

For å inspirere kundene til å finne sin egen stil, lanserer Fargerike nå en ny utgave av magasinet IMPULS.

Himmelkyss FR2160
Lyst og lekkert. Årets Farge, Himmelkyss FR2160 pryder magasinforsiden.

– I magasinet har vi besøkt tre personlige hjem der fargefokus har vært spesielt viktig. Vi har også mange gode tips og råd dersom du har et male- eller tapetseringsprosjekt på gang. I tillegg byr vi på mange spennende nyheter innen gulv, tapeter og gardiner. Noen trender endrer seg hele tiden, mens andre stiler varer litt lenger, så derfor har vi også laget en stilguide. Vi håper og tror at du finner inspirasjon til høstens prosjekt, enten det er stort eller lite, sier Tale Henningsen.

Fargerike Gulv
I magasinet får du se mange vakre gulv, og en praktisk oversikt som guider deg gjennom Norges største utvalg av gulv.

Ta vare på det du har!

– I høstens magasin har Fargerike også satt søkelys på å ta vare på de tingene vi allerede har, og pleie er et nøkkelord i magasinet. Miljø har vært et spesielt viktig fokus for oss både når det gjelder valg av produkter som gulv, gardiner og tapet, men også valg av våre samarbeidspartnere. Ansvarlig forbruk er noe vi ønsker oppmerksomhet rundt, og mye kan gjøres ved å fornye møblene og gulvene du allerede har. Et malingsstrøk kan gjøre stor forskjell, sier Helje Beisland, markedssjef i Fargerike.

Miljøvennlige gardiner
Whisp er et tekstil utviklet for en bærekraftig fremtid, les mer om det i Impuls.

PS. Vil du komme videre med et prosjekt som har stoppet litt opp? Vi i Fargerike kan komme på hjemmebesøk, eller vi kan møtes digitalt. Bare ta kontakt så finner vi ut av det sammen.

Hjemmebesøk
Avtal hjemmebesøk av en av våre interiørkonsulenter, for et varig og vakkert hjem.

Om du ikke får IMPULS i postkassen, finner du det i din nærmeste Fargerike-butikk!

Tapet Fargerike
I magasinet bugner det av inspirerende og vakre tapeter og gulv. Finn din favoritt!

Fargerike er, med sine 94 butikker over hele landet, Norges største fargehandel. Kjeden omsetter for ca 1,8 milliarder kroner og er 100% eid av Malorama AS.