Onsdag åpner Sven Arne Sylling (bilde), Kai Ove Berg og Odd-Hermann Roel Børke nytt Feelgood-senter i Brumunddal.

Åpner nytt Feelgood-senter: - Nå kommer folkehelsa til Brumunddal

- Jeg er helt overveldet over tilbakemeldingene fra folk som trener på Feelgood. De forteller om økt livskvalitet, vondter som har blitt borte og om bedre blodtrykk, sier Sven Arne Sylling. Onsdag åpner han enda et splitter nytt Feelgood-senter. Denne gang i Brumunddal.

Sammen med Kai Ove Berg og Odd-Hermann Roel Børke, åpnet Sylling Feelgood Moelv i slutten av november i fjor. Nå håper trioen at brumunddølene også er klare for å kjenne på en sterkere kropp og bedre livskvalitet.

- Den gang sa jeg at folkehelsa kom til Moelv. Nå vil vi gi folkehelse til Brumunddal, sier Sylling.

På grunn av koronasituasjonen lokalt, blir det en “stille åpning” onsdag  9. september klokken 09:00, mens 23. september klokken 17:00 er det duket for en større åpningsfest med taler og musikk.

- Gode erfaringer fra Moelv gjør at vi tør å åpne i Brumunddal. Vi opplever at folk er lojale mot smittevernstiltak og som senterleder må jeg si at jeg er helt overveldet over tilbakemeldingene fra folk som trener på Feelgood. De forteller om økt livskvalitet, vondter som har blitt borte og om bedre blodtrykk samt blodsukkernivå, sier Sven Arne Sylling.

Ønsker du å starte Feelgood-senter? Trykk her for å finne ut mer

Unikt konsept

Feelgood-konseptet tilbyr 12 selvgående, motoriserte treningsmaskiner. Disse gjør trening til noe alle mestrer og de som trener behøver ikke være redd for å gjøre noe feil eller å bli over­belastet. Sammen vil maskinene trene og aktivere hele kroppen på ca 40 minutter. Her behøver medlemmene ikke ha noen plan eller vite hva- eller hvordan de skal trene. Alt er forhåndsbestemt slik at de får trent på en trygg, enkel og effektiv måte.

- Det høres kanskje for godt ut til å være sant, men folk må bare komme innom å prøve maskinene på egen hånd slik at de selv får kjent på hvordan kroppen responderer, sier Sven Arne Sylling.

Det nye treningslokalet i Brumunddal er på 130 kvadratmeter og befinner seg midt i sentrum i gågata. Det ligger ideelt til for å gi folkehelse til brumunddølene!

Senteret er betjent fra kl. 9-14 på hverdager og kl. 11-14 på lørdager.

Feelgood Treningsenter Brumunddal

(Brugata 13B, 2380 Brumunddal)

Åpner onsdag 09. september klokken 09:00

Åpningsfest onsdag 23. september klokken 17:00

Hjertelig VELKOMMEN!

Feelgood tilbyr lavterskeltrening spesielt rettet mot eldre, utrente og mennesker med ulike funksjonshemminger.

Christian Bache

Markedssjef 975 16 544