Findus på Passion for Ocean-festivalen!

Findus på Passion for Ocean-festivalen!

Lørdag 25. august var vi i Findus med på Passion for Ocean-festivalen. Festivalen er folkets hyllest til havet, og både små og store tok turen til solfylte Vippetangen i Oslo.

Vi serverte gratis smaksprøver av Våre beste fiskepinner, til stor glede for en rekke festivaldeltakere. Dette er et av våre nye og bedre fiskepinne-produkter som er i handelen i midten av september. De er laget av renskårne fiskefileter, dekket med våre unike og ekstra sprø kavring. De inneholder mindre salt, er rike på protein og har lavt innhold av mettet fett - altså et sunt og godt alternativ for store og små. "Alle" ville prøve Våre beste fiskepinner, og vi serverte omtrent 10 fiskepinner i minuttet under festivalen!

Findus deltok på Passion for Ocean-festivalen for andre gang i år (den har vært arrangert tre ganger), og i år som i fjor delte vi stand med MSC. Alle fiskeprodukter fra Findus i dagligvarehandelen bærer miljømerket MSC. Velger du et produkt med den blå fisken, så vet du at fisken kommer fra en levedyktig fiskebestand og at hav- og livsmiljøet rundt blir ivaretatt.

Vi takker for denne gang!

Findus- ledende innen dypfryst mat

Findus Norge AS er landets ledende næringsmiddelselskap innen dypfryst mat. Sortimentet består av dypfryst fisk, ferdigretter, grønnsaker, wok, poteter, kaker og bær. Findus Norge har idag ca 300 ansatte, og omsetter for ca. 1,3 milliarder kroner. Hovedkontoret til Findus Norge ligger i Asker og virksomheten har fabrikker på Hedrum ved Larvik og Tønsberg. Her produseres en stor del av Findus-produktene som selges i Norge.

Findus Norge AS
P.O. Box 423 (Besøksadresse: Erteløkka 7)
N-1373 Asker