Norsk gårds-stappe

Norsk gårds-stappe

I vår introduserte Findus produktserien «Findus Farm» som tilbyr norske poteter i flere spennende smaker og i nye fasonger. Nå økes sortimentet med rotstappe og potetstappe med gressløk. Begge Findus Farm-stappene er basert på norske kvalitetsråvarer som er høstet og kuttet når de er på sitt beste. Alle ingrediensen er inkludert i pakken. Det eneste du trenger å tilsette er 1 ss smør eller olje. Rotstappen er en smakfull blanding av kuttet kålrot, gulrot og potet dekket av grønnsakkraft og fløte. Potetstappen med gressløk er kuttede potetstrimler dekket av fløte, melk og gressløk.  Stappene tilberedes i kjele på 8 minutter. En pakke med norsk, sunn og næringsrik stappe på 600 gram koster fra kr 36,95.

Findus- ledende innen dypfryst mat

Findus Norge AS er landets ledende næringsmiddelselskap innen dypfryst mat. Sortimentet består av dypfryst fisk, ferdigretter, grønnsaker, wok, poteter, kaker og bær. Findus Norge har idag ca 300 ansatte, og omsetter for ca. 1,3 milliarder kroner. Hovedkontoret til Findus Norge ligger i Asker og virksomheten har fabrikker på Hedrum ved Larvik og Tønsberg. Her produseres en stor del av Findus-produktene som selges i Norge.

Findus Norge AS
P.O. Box 423 (Besøksadresse: Erteløkka 7)
N-1373 Asker