Delta på webinar om FNs bærekraftsmål 14: Liv under vann

Delta på webinar om FNs bærekraftsmål 14: Liv under vann

Det er Nomad Foods/Findus, sammen med MSC og GlobeScan, som arrangerer denne online tekstbaserte diskusjonen 28.november 2018.

Interessenter fra flere land er invitert til å delta – fra bransjen, samfunnsrepresentanter, akademikere og andre sektorer – som alle deler en interesse for å beskytte livet i havet.

Dette er en fin mulighet for oss til å kunne samarbeide, diskutere utfordringer, og dele gode løsninger med hverandre.

Friskere hav er et viktig fokusområde for Findus Norge. Vi var de første i Norge til å lansere MSC-merket fisk, og i 2014 nådde vi vårt mål om 100% MSC-sertifisering av all vår villfanget fisk i dagligvarehandelen. Vi jobber aktivt for å nå dette målet også på storhusholdning.

I fjor feiret merkevarene under Nomad Foods at vi har samarbeidet med MSC i 20 år, og i dette webinaret setter vi ytterligere fokus på å viktigheten av å velge bærekraftig fisk sammen med MSC.

Håper du har mulighet for å delta!

Registrer deg her.

Webinaret finner sted 28. november, og blir delt i to på grunn av ulike tidssoner.

Emner

Findus Norge AS er landets ledende næringsmiddelselskap innen dypfryst mat. Sortimentet består av dypfryst fisk, ferdigretter, grønnsaker, wok, poteter, kaker, og bær. Selskapet har et bredt produktspekter, og Findus-produktene finnes i dagligvarebutikker over hele landet. I tillegg forsyner virksomheten storhusholdningsmarkedet som bla. består av restauranter, kantiner og sykehus. Industrisalg, samt produksjon til private label er også en vesentlig del av virksomheten. Findus Norge har idag ca 300 ansatte, og omsetter for ca. 1,3 milliarder kroner. Hovedkontoret til Findus Norge ligger i Asker og virksomheten har fabrikker på Hedrum ved Larvik og i Tønsberg. Her produseres en stor del av Findus-produktene som selges i Norge.

Findus- ledende innen dypfryst mat

Findus Norge AS er landets ledende næringsmiddelselskap innen dypfryst mat. Sortimentet består av dypfryst fisk, ferdigretter, grønnsaker, wok, poteter, kaker og bær. Findus Norge har idag ca 300 ansatte, og omsetter for ca. 1,3 milliarder kroner. Hovedkontoret til Findus Norge ligger i Asker og virksomheten har fabrikker på Hedrum ved Larvik og Tønsberg. Her produseres en stor del av Findus-produktene som selges i Norge.

Findus Norge AS
P.O. Box 423 (Besøksadresse: Erteløkka 7)
N-1373 Asker