Delta i vår sommerkonkurranse

Delta i vår sommerkonkurranse

Nå starter vi vår populære sommerkonkurranse! Vi vil gjerne se hva du har i tankene hjemme og hvilke prosjekter du investerer i denne sommeren. Ta et bilde når du støper, murer eller pusser med produktene våre, legg det ut på Instagram og tagg bildet med #finjasommer.

Fem vinnere mottar en inspirerende bok og vår splitter nye hobbybetong Concreate. Vi velger fem prosjekt som vi tildeler prisen og vi vil publisere vinnernes bilder på @Finja_norge.

Konkurransen vil løpe fra 23. juni 2021 - 31. august 2021.

Visste du at vi har over 50 DIY-prosjekter for hjem og hage? Hver prosjektside inneholder DIY-beskrivelser som trinn for trinn forklarer hvordan du kan lage dine egne personlige ting.

For hvert prosjekt er det en komplett materialeliste. Du legger alle prosjektets produkter, i riktig mengde, med et klikk i handlekurven. Du kan også endre mengde per produkt hvis du for eksempel vil bygge større enn beskrivelsen indikerer eller trekke fra for materialer du allerede har hjemme.

Pressekontakt +46 (0)708-86 60 11

Utvikler, produserer og leverer betong i dens mest foredlede form

Finja AS er en del av Finja og fokuserer på murkonstruksjoner og bygninger i murverk. På finja.no, vår e-handel, kan du kjøpe Finjas produkter med ett klikk og betalingen skjer enkel med Klarna Checkout. Finja er et familieselskap som ble grunnlagt i 1957, og er i dag en av Skandinavias ledende innen betongbransjen.

Finja AS
2301 Hamar