Bygg muren Grenseløs – vi viser deg hvordan

Bygg muren Grenseløs – vi viser deg hvordan

Våren er her og vi ønsker den velkommen med en inspirerende film som beskriver hvordan du enkelt kan bygge den stabile muren Grenseløs nøyaktig hvordan og hvor du vil. Filmen viser hvilke muligheter som finnes og hvor lett Grenseløs monteres ved hjelp av noen få verktøy.

Filmen presenterer våre ulike Grenseløs-blokker som du kan bruke til å bygge både rette og buede vegger. Du bestemmer selv om du ønsker å bygge lange eller korte, høyt eller lavt. Alt er mulig og Grenseløs fungerer både frittstående og som en støttemur. Videre er det to farger å velge mellom, grå og grafitt.

De smarte radieblokkene gjør det mulig å ta svingen helt ut, og det er like enkelt å bygge runde hjørner som fulle sirkler. Våre ende- og søyleblokker gjør det enkelt å lage hjørner og naturlig finish mens murkronen utgjør kronen på verket og sørger for at veggen får et enhetlig utseende.

– Murens fleksibilitet er vanskelig å slå. Samtidig er den både vakker og enkel å installere, sier Gull-Britt Jonasson, administrerende direktør i Finja.

Finja er en ekspansiv svensk familiebedrift som ble grunnlagt i 1957 og har ca. 650 ansatte og en årlig omsetning på over 1,5 milliarder kroner. Selskapet er godt kjent i byggebransjen og utvikler, produserer og leverer betong i sin mest raffinerte form. Finja har flere enheter; Oslo, Borensberg, Bollebygd, Göteborg, Habo, Hultsfred, Hässleholm, Katrineholm, Strängnäs, Upplands Väsby, Vara og Östra Grevie.

Pressekontakt +46 (0)708-86 60 11

Utvikler, produserer og leverer betong i dens mest foredlede form

Finja AS er en del av Finja og fokuserer på murkonstruksjoner og bygninger i murverk. På finja.no, vår e-handel, kan du kjøpe Finjas produkter med ett klikk og betalingen skjer enkel med Klarna Checkout. Finja er et familieselskap som ble grunnlagt i 1957, og er i dag en av Skandinavias ledende innen betongbransjen.

Finja AS
2301 Hamar