Finja Hjemmefix, en ny reparasjonsmørtel som kan blandes direkte i bøtta.

Finja introduserer Hjemmefix – en allsidig reparasjonsmørtel

Finja lanserer Hjemmefix, en fleksibel og brukervennlig reparasjonsmørtel som blandes direkte i bøtten. Reparasjonsmørtelen, med variert lagtykkelse for både fylling og utjevning over bakken, fungerer like bra å bruke utendørs som innendørs. Finja Hjemmefix er beregnet for mindre vertikale flater av betong, murverk og sementpuss.

Finja streber alltid etter å ha et oppdatert og omfattende sortiment, og med Hjemmefix dekker selskapet flere bruksområder. Det er en lettarbeidet og allsidig reparasjonsmørtel som passer for en rekke formål. At produktet dessuten kommer i en lett og praktisk bøtte for å blande mørtelen, er også en stor fordel.

En del av noe større

Produktet er et velkomment supplement til selskapets allerede brede sortiment av tørrmørtel, som i tillegg til reparasjonsprodukter består av kategoriene støpe, mure og pusse. Felles for materialene, uavhengig av funksjon, er at de alle er robuste mot vær og vind, forblir intakte i lang tid, krever minimalt med vedlikehold og er bærekraftige fra et generasjonsperspektiv, men selvfølgelig også for klimaet.