Finja lanserer netthandel

Finja lanserer netthandel

Finja lanserer en ny måte å handle tørrmørtel og murblokker. På finja.no kan du nå kjøpe Finjas produkter med ett klikk. Både privatpersoner og bedrifter kan kjøpe direkte fra produsenten. Betalingen skjer enkel med Klarna Checkout. Kunnskapsrikt og profesjonelt personale er tilgjengelig online, via chat, e-post og telefon, for å hjelpe deg med kjøpet. Finja er en trygg produsent som har vært aktiv siden 1950- tallet.

- Med et nøye utvalgt sortiment for det norske markedet, lanserer vi vår nye e-handel. Her kan du handle døgnet rundt, og vi tilbyr også entreprenøren å bestille levering direkte til byggeplassen. På denne måten minimeres både transport og håndtering, sier Veronica Jensen.

Finja leverer et omfattende produktsortiment med et solid utvalg av produkter for støping, muring, pussing og reparasjoner, og flere av våre tørrmørtelprodukter kommer i holdbare plastsekker. I sortimentet inngår også lettklinkerblokker, tørrmørtel, gulvavretting, ringmur, tettessystem, lim og fug.

På nettstedet kan du finne bevegelige arbeidsinstruksjoner og DIY-beskrivelser for både store og små byggeprosjekter. I den mobile arbeidsinstruksen presenteres alle arbeidsoppgaver klart og tydelig sammen med Finjas produkter og instruksjoner om hvordan du bruker dem. Alle filmer starter med en tydelig beskrivelse av hva som trengs i form av verktøy og annet utstyr.

Finja AS er en del av Finja og fokuserer på murkonstruksjoner og bygninger i murverk. På finja.no, vår e-handel, kan du kjøpe Finjas produkter med ett klikk og betalingen skjer enkel med Klarna Checkout. Finja er et familieselskap som ble grunnlagt i 1957, og er i dag en av Skandinavias ledende innen betongbransjen. I dag sysselsetter Finja nærmere 800 personer og har et omsetningsmål på to milliarder kroner.