Finjas digitale verktøy forenkler beregning av materialbruk for fix og fug ved flislegging

Et moderne rom som er lett å rengjøre har i dag en flislagt overflate. For å skape et vakkert og moderne uttrykk kreves det et godt forarbeid og en solid fug. Dette er produkter som er tilgjengelig i Finjas brede produktkatalog. Selskapet har også laget et profesjonelt digitalt vertøy for produktvalg og mengdeberegning av gulvprodukter, fix og fug. Verktøyet egner seg godt når for eksempel baderom, inngangsparti, kjøkken eller vaskerom skal bygges eller renoveres – kort sagt til alle områder der fliser skal utgjøre overflaten.

Med Finjas produkt- og mengdeberegner for flislegging får du rask og profesjonell hjelp, direkte på PC, mobil eller nettbrett. Verktøyet hjelper deg med mengdeberegning til både gulvavretting, håndsparkling, reparasjonsmørtel, fix og fug – samtidig det gir det deg forslag til produkter som er godt egnet til prosjektet.

Produkt- og mengdeberegneren for flislegging henvender seg til deg som skal renovere eller bygge rom der det skal flislegges. Dette er et av flere digitale verktøy som Finja har laget for å forenkle prosjektplanleggingen for både entreprenører, forhandlere og hjemmebyggere. I tillegg til flislegging finnes det verktøy for å støpe grunnmur, reisverk til ulike bygg, hagemur og gulv.

Finja tilbyr et bredt utvalg av gulvprodukter for oppfylling, utjevning og fallbygging. I sortimentet finnes også flere varianter av flislim, samt ulike fugemasser som er tilgjengelig i tre fine farger.