Kjetil Lien har funnet sin kontorplass hos Fjøssystemer på Fåvang

Fjøssystemer har fått ny sjef for SMART FÔRING

Kjetil Lien er på ansatt som ansvarlig for Fjøssystemer sin satsning på grovforhandtering. "Smart fôring" er Fjøssystemers eget konsept for komplette fôringslinjer for både storfe, sau, gris og fjørfe. Lien skal være ansvarlig for videreutviklingen av konseptet.

Kjetil Lien kommer fra stillingen som ....

Han har gjennom de siste 13 årene arbeidet med utvikling og optimalisering av kraftfôret til drøvtyggere i Felleskjøpet, men også mye med fôrplanlegging og rådgivning mot gårdbrukere.

Jeg gleder meg til å ta fatt på nye oppgaver i Fjøssystemer og videreutviklingen av "Smart fôring". Med større besetninger og ønske om optimal produksjon på dyra, er det helt avgjørende at en får stabilisert tildelinga av fôr. Driftssikre og arbeidsbesparende løsninger er viktig. Fjøssystemer har alltid satset på kvalitet, og har Lely, Serigstad, Handels AB Rollax og BVL som leverandører av utstyr til fôrdistribusjon, sier Lien.

Vi er utrolig glade for å få Kjetil på laget og ønsker han lykke til i jobben med å gjøre oss ledende innen fôringsteknikk, sier daglig leder André Stenumgård i Fjøssystemer.