Lars Petter Bartnes hadde sin første arbeidsdag i Fjøssystemer Midt-Norge den 1. februar

Lars Petter Bartnes har begynt i Fjøssystemer

Tidligere leder av Norges Bondelag, Lars Petter Bartnes, hadde sin første arbeidsdag i Fjøssystemer Midt-Norge 1. februar. Lars Petter har en allsidig bakgrunn og et stort nettverk innen landbruket. Han er selv bonde og driver med melk- og kyllingproduksjon.

Lars Petter skal ha kontor ved Fjøssystemer sin avdeling i Steinkjer. Han vil jobbe aktivt med rådgiving og salg av Lely sine produkter og Fjøssystemers brede produktspekter innen storfe. Salgsdistriktet blir i Nord-Trøndelag. Lars Petter har vært gårdbruker i over 20 år og er godt kjent med Fjøssystemer fra kundesiden. Han bygde kyllinghus fra Fjøssystemer i 1999 og kjøpte sin første Lely melkerobot i 2006. Han er derfor godt kjent med de fleste produkter. I tillegg fremhever han Fjøssystemer og Lely sitt gode serviceapparat som en styrke.

Det er en meget hyggelig nyhet som vi i dag kan dele med ansatte og kunder. Lars Petter er en kapasitet som vi gleder oss over å ha fått med på Fjøssystemer-laget. Vi er sikre på at hans brede erfaring og fartstid innen landbruket vil tilføre oss mye, sier Arnt Ulkestad i Fjøssystemer Midt-Norge.

Kategorier