John Deere er kåret til "Tractor of the year 2022!"

John Deere er kåret til "Tractor of the year 2022!"

Årets traktor er en internasjonal pris som en gruppe uavhengige journalister – spesialisert i landbruksmekanisering – tildeler den beste traktoren på det europeiske markedet.

John Deere 7R og 8R

John Deere 7R350 blei nyleg kåra til «Tractor of the year 2022”. 7R og 8R deler mange av nyheitane som gjorde at 7R350 tok heim denne prisen.

7R serien består nå av 5 modellar frå 297 til 385 hestekrefter (ECE-R120 inkl IPM) og 8R serien kan leverast med hjul eller belter, totalt 13 ulike modellar frå 308 - 443 hestekrefter (ECE-R120 inkl IPM). Under utviklinga har driftsøkonomi, førarkomfort og effektivitet stått i fokus. Både 7R og 8R har fått det same nyutvikla førarhuset. Her er førarmiljøet i høgsetet, både når det gjeld komfort, ergonomi, assistentsystem, utsyn og arbeidsbelysning.

Alt ligg til rette for effektive og mange timar i traktoren.

Låg vekt, stor kraft

Det er responsiv akselerasjon og eksepsjonell smidigheit. Når du må frakta mykje, gjera

det ofte og ynskjer å gjera det raskare. Då er det ikkje noko betre val enn 7R. 8R-serien er konstruert for å utmerke seg i tungt arbeid på felt og vei – og gi full produktivitet og overlegen komfort, uansett forhold.

BILDER

Informasjon om 7R serien

Informasjon om 8R serien

Mer informasjon om maskiner og utstyr

Kontakt oss

Våre salgskonsulenter har lang erfaring med slag av maskiner og utstyr. Hos oss finner du mange traktorstørrelser, og i vår traktorportefølje har vi en traktor for alle. Hos oss er gode råd gratis!

Kontakt din nærmeste salgskonsulent

Borghild Njærheim Barstad