COVID stopper ikke minilagerbransjen

Etter å ha gjennomført en vellykket emisjon på NOK 40m, ledet av Brødrene Jensen og Mont Investor, står Flexistore klar til å ekspandere raskere enn noe annet Nordisk minilagerselskap.

Nordens mest moderne minilagerselskap, Flexistore, har bevist at man gjennom digitale løsninger kan drive minilager mer kostnadseffektivt med en forbedret kundereise.

Etter å ha hentet NOK 40m står Flexistore klar til å gå inn i et kraftig vekstmodus gjennom nyetableringer og nye produkter som forbedrer kundeopplevelsen. I løpet av de neste 12 månedene planlegger vi å åpne 6 nye minilager i Stor-Oslo. Deretter står andre urbane senter i Norge på listen sammen med Nordiske storbyer.

Flexistore ser nå aktivt etter gårdeiere med lokaler som passer til effektiv lagerdrift og fremhever muligheten for å motta høyere husleie enn det som er normalt, gjennom å dele risiko i et voksende marked.

Teknologien til Flexistore blir kontinuerlig videreutviklet, men allerede i dag gir det helt nye skaleringsmuligheter enn det som før var vanlig. Flexistore bruker bare 6 uker på å forberede en whitebox til å være i full operasjonell drift på plattformen. Dette inkluderer installasjon av lagerrom, elektroniske låser, kameraovervåking og forbindelse til Flexistore sitt sky-system.

Flexistore skiller seg ut fra alle sine konkurrenter da de tilbyr en helt annen kundereise” uttaler Geir Tellefsen som er CEO og gründer i selskapet. “Fra du ser en googleannonse til du låser opp ditt eget lager via app, kan det ta mindre enn 5 minutter. Dette sammen med muligheten til å enkelt dele nøkler med kollegaer, venner og familie - samt samarbeidsselskaper som transportselskaper - øker nytten betydelig” fortsetter han.

• Data, telekom, IT

• digitalt
  • teknologi
  • utvikling
  • minilager
  • lagerplass
  • appstyrt

• Oslo

Flexistore Minilager er Norges første appstyrte lagerløsning, hvor du får digitale nøkler på din mobil til lageret og lagerboden din. Vi gjør minilager enklere, tryggere og grønnere med app og digital nøkkel som du enkelt kan dele med andre.

Sakshi Malhotra

Pressekontakt Support og Markedsassistent