Ny destinasjon for flis og baderomsløsninger på Jessheim

Med kort vei til både Eidsvoll og Skedsmokorset, vil Flisekompaniets 1000 kvadratmeter store nykommer bli en attraksjon på Jessheim. Her finnes alt du trenger innen flis og baderomsløsninger for både proff- og privatkunder.

– Dette blir en topp, moderne fullkonseptsbutikk, hvor kundene vil finne alt som finnes i Flisekompaniets brede sortiment. Her skal publikum kunne oppleve store, flotte miljøer med komplette bad, hvor det bare er å la inspirasjonen flomme. I tillegg er utvalget av flis i alle former, farger og materialer komplett. Her vil alle kunne finne akkurat det de har lyst på, forteller Erik Wågenes.

Han er butikksjef på Flisekompaniets 37. butikk, og sammen med sine kollegaer har de stått på sent og tidlig for å kunne ta imot forventningsfulle kunder når butikken endelig står ferdig og åpner dørene den 17. juni.

Stor etterspørsel på bad og flis

Etter å ha lagt bak seg et av de beste årene siden etableringen for 40 år siden, fortsetter Flisekompaniet sine nyetableringer av butikker med et bredt utvalg innen flis og baderomsløsning. Nå er det Øvre Romerike som får et nytt og forbedret tilbud fra landets største aktør innen flis og baderomsutstyr.

– Det er veldig stas at vi i Flisekompaniet blir en av hovedaktørene på nye Byporten ved Jessheim, når vi nå åpner en av landets største avdelinger og over 30 miljøutstillinger med inspirerende baderomsløsninger og fliser i et bredt utvalg. Alt for å dekke den enorme oppussingstrenden som ser ut til å fortsette også etter pandemien, forteller en fornøyd Wågenes.

Stor fokus på kundeservice

Flisekompaniets nye butikk på Jessheim vil kunne levere alle de løsningene du som kunde måtte ønske. Her vil du møtes av flotte, detaljerte, og varierte miljøutstillinger og ikke minst en gjeng med engasjerte medarbeidere som er her for å sørge for at du får akkurat det du har lyst på, lover butikksjefen.

– Den nyansatte gjengen på 8 medarbeidere som skal skape et faglig godt og inspirerende møtested for flis og baderomsinnredning, har alle erfaring fra salg og rådgiving innen interiør, kjøkken, flis og bad, forteller han.

Perfekt beliggenhet

Byporten er et helt nytt område som ligger ved innkjøringen til Jessheim sentrum, og med 260 parkeringsplasser ligger alle forholdene til rette for enkel adkomst.

– Her på Byporten vil du finne alt du trenger. I tillegg til Flisekompaniets nye, flotte butikk, har du flere aktører til hus og hjem, møbler og matvarer. Her har vi det meste av de du trenger i hverdagen, sier Wågenes.

Egen avdeling for proffene.

På Flisekompaniets nye avdeling på Jessheim vil det også bli en egen proffkundeavdeling. Her vil håndverkere finne det aller meste innen mur- og fliseverktøy, i tillegg til å få tilgang til et egenutviklet og unikt digitalt proffkonsept ifølge butikksjefen.

– Hos oss vil proffe håndverkere bli møtt av likesinnede fagfolk som vet hvilke utfordringer man møter i hverdagen, og som kan bidra til å løse disse. Hos oss kan du få hjelp til uttegning av baderomsløsninger. Er du proffkunde, kan du sende dine kunder til oss for å finne det de måtte ønske av flis og innredning, og vi har et møterom som proffene kan benytte seg av til egne kundemøter, dersom det er behov for det. Vi har lagt listen høyt for at fasilitetene for våre profesjonelle kunder skal være optimale, forklarer butikksjefen.

Økte markedsandeler

Markedsdirektør Per-Ivar Ekeberg i Flisekompaniet ser på etableringen i Jessheim som et viktig steg for å ta ytterligere markedsandeler i området.

– Målet med etableringen på Jessheim er å ta en større markedsandel på Romerike og omegn. Jessheim og Romerike som region er i god vekst, og området er et attraktivt bolig- og utviklingsområde.

– Vi er veldig fornøyde med beliggenheten i Byporten, som blir selve inngangsporten til byen sørfra. Det er på Jessheim mye av storhandelen på Øvre Romerike vil skje i framtiden, avslutter Ekeberg.

• Entreprenørskap

• utefliser
  • bad
  • flis
  • fliser
  • parkett
  • flisheller,
  • byggevarer
  • vinyl
  • innredning
  • interiør
  • uterom
  • oppussing
  • gulv
  • laminat
  • baderomsmøbler

Flisekompaniet er Norges største forhandler av keramiske fliser. Vi har 36 utsalgssteder fra nord til sør i Norge, med et bredt vareutvalg av fliser og VVS-produkter til både det private og det profesjonelle markedet. Våre engasjerte medarbeidere etterstreber alltid å leve etter våre verdier som er Troverdig, Inspirerende, Løsningsorientert og Entusiastisk. Du skal alltid forvente god service, faglige råd og en hyggelig handleopplevelse i et kundemøte hos Flisekompaniet. Flisekompaniet er en del av Dahl Optimera Norge som er eid av det internasjonale konsernet Saint-Gobain. Konsernet har mer enn 180.000 medarbeidere i 68 land og er Europas største distributør av byggevarer.

Per-Ivar Ekeberg

Pressekontakt Markedsdirektør 977 77 772