Pressemelding -

Foodback AS Lanserer: Foodback Portal & Check-In (smittevernstiltak for mat og drikkebransjen)

Om det er noe 2020 har krevd av restaurantbransjen, er det endring. Vårt hovedbidrag har hittil vært å frembringe og systematisere ekte og raske tilbakemeldinger fra gjester, slik at man foretar viktige tilpasninger for å styrke kundeopplevelsen. Dette er fortsatt kjernen i det vi driver med, men dagens situasjon krevde mer enn dette. Og vi lyttet.

Resultatet ble Foodback Portal. Én QR-kode leder nå alene gjestene til en samleside hvor de kan:

• Sjekke inn, hvilket har blitt påkrevd i Norge og mange andre land for å kunne bedrive smittesporing
  • Se menyen eller bestille via enhver selvbetjeningsportal restauranten allerede måtte ha
  • Følge nyttige lenker restauranten ønsker å dele med sine gjester
  • Gi tilbakemelding om sin matopplevelse

Chief Executive Officer i Foodback, Martin Jørgensen uttaller"Frem til nå har mange hatt behov for flere QR-koder for å kunne dekke all denne funksjonaliteten. Ved å nå samle disse i en enkel løsning, frigis plass samtidig som kundeopplevelsen forbedres".

"Overfor gjesten har ingen ekstra steg blitt innført; de simpelthen skanner QR-kode eller holder mobilen i nærheten av NFC og gjør som vanlig. Og det beste er at dette er en funksjon vi tilbyr gratis til alle som abonnerer på vår feedbackløsning. Funksjonaliteten er enkel å aktivere og kan tilpasses den enkeltes behov", utdyper Martin Jørgensen.

Les mer om Foodback Portal her: www.foodback.com

I tillegg til Foodback Portal, har vi lagt til et sett med Covid-19-relaterte spørsmål. Disse omhandler bl.a. hvordan kunden føler at nødvendige tiltak blir håndhevet, om de føler seg trygge i restauranten, osv. Dette er viktige temaer i dagens samfunn og et "område man ønsker å forsikre gjestene om at de blir tatt på største alvor.

• Entreprenørskap

• digital meny
  • kontaktfri
  • innovasjon

Foodback er en raskt voksende scale-up i foodtech-sektoren og leverer en unik feedback-løsning for å gjøre mat- og drikkebransjen datadrevet. Selskapet har et godt fotfeste i Norden, og skalerer nå ut globalt.Se mer på www.foodback.com.

Martin Jørgensen

Pressekontakt Chief Executive Officer 90531997